نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل

 

به گزارش نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل شما در هنگام خرید یک محصول دیجیتال باید به نکات زیادی توجه کنید . از جمله آن نکات قیمت و کیفیت محصول است و یا مقایسه آن با دیگر محصولات . اما مهمترین نکته در هنگام خرید توجه به خدمات پس از فروش و گارانتی محصول است . شما باید مطمئن شوید که وقتی لپ تاپ شما به مشکل خورد به راحتی و با کمترین هزینه این مشکل بر طرف شود . نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شما باید مجاز بوده و مورد تایید برند اصلی باشد . امروزه که ما بسیاری از مراکز تعمیر غیر مجاز را میبینیم پس بحث خدمات پس از فروش لپ تاپ های دل قوت میگیرد .

 

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل
نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل

در بسیاری از موارد خریدار به دلیل هیجانات خرید و یا قیمت ارزان تر گارانتی غیر معتبر را برای محصول خود انتخاب میکند . در ابتدا شاید به نظر برسد که سود کرده اند و با خرید کالا با گارانتی غیر معتبر شاید از گارانتی معتبر بیشتر در هزینه ها صرفه جویی کرده اند . اما موارد بسیاری بوده اند که بخاطر 200 هزار تومان ارزان تر خریدن محصول وقتی لپ تاپشان به مشکل بر خورده است به همان مراکز غیر مجاز گارانتی مراجعه کرده اند و بعد از مدت طولانی لپ تاپشان را تحویل گرفته اند و نه تنها مشکل کوچکشان حل نشده مشکلات بزرگتری هم برای لپ تاپ ایجاد شده . حتی در برخی موارد دیده شده که قطعات اصلی یک لپ تاپ با قطعات فیک جابجا شده اند و فقط بخاطر 200 هزار تومان ارزان تر خریدن محصول چند میلیون ضرر کرده اند .

تعمیرات

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل
نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل

 

لازم به ذکر است که با پیشرفت تکنولوژی نوع تعمیرات هم تغییر کرده است . چراکه دیگر مانند گذشته قطعات لپ تاپ بروی  بورد قرار نمیگیرند و نوع قرار گرفتن قطعات و شیوه لحیم کاری قطعات مانند گذشته نیست و بسیار پیشرفته شده است . به همین دلیل احتیاج به تجهیزات پیشرفته دارد که هر مرکز تعمیراتی قادر به وارد کردن این تجهیزات نیست . برند دل در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل در سراسر ایران توانسته بسیاری از تجهیزات و لوازم جانبی را به کشورمان وارد کند و نمایندگی های تعمیرات خود تجهیز کند . این در حالی است که خیلی از برند های بزرگ فعال در ایران به دلیل تحریم ها و شرایط سیاسی قادر به تامین لوازم خود نیستند . اما برند دل همیشه سعی در این داشته که نمایندگی های خود را در سراسر ایران همگام با نمایندگی های 5 قاره خود بروز نگه دارد .

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل در ایران

 

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل
نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل با تشکیل تیم هایی متشکل از مهندسان ،تکنسین ها و کارشناسان زبده و کار بلد توانسته نظر کاربران را در زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش جلب کند . برخی از این کارشناسان برای بهتر شدن خدمات دوره های بسیار پیشرفته و بین المللی را در خارج از کشور دیده اند و این مساله با عث شده که پروسه تحویل ، عیب یابی و تعمیر به کمترین زمان ممکن خود برسد و مردم ایران از خدمات پس از فروش برند دل راضی باشند .

 

تاریخچه دل

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل
نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل

دل برند بزرگی در تمام دنیاست و جزو غول های بزرگ تکنولوژی محسوب میشود این برند کار خود را در سال 1984 در شهر راندراک ایالت تگزاس آمریکا شروع کرده این شرکت توسط یک پسر 19 ساله به نام مایکل در تاسیس شد. در آن زمان مایکل دل که پولی نداشت برای تاسیس این برند از والدین خود 1000 دلار قرض کرد و نام خانوادگی خود را بروی این شرکت 1000 دلاری گذاشت مایکل دل توانست تنها بعد از 4 سال فعالیت ارزش کمپانی خود را به بیش از 85 میلیون دلار برساند و در چند سال بعد توانست شرکت دل را بین 500 شرکت برتر دنیا قرار دهد که خود مایکل جوانترین مدیر عامل در بین این 500 شرکت بود . برند دل بر خلاف بسیاری از برند های که در تمام زمینه های تکنولوژِ دیجیتال فعالیت دارند فقط در زمینه لپ تاپ و محصولات وابسطه به آن فعالیت میکند و شاید مهم ترین برند در زمینه تولید کامپیوتر های شخصی باشد . در اکتبر سال 2010 برند دل توانست سومین برند بزرگ تولیدکننده کامپیوتر های خانگی شود و روز به روز این لغب را بزرگ تر کرد تا جایی که در حال حاضر دل پرفروش ترین لپ تاپ ویندوزی جهان است .