نگاهی بر نسخه ی Signature از لپ تاپ xps 15 شرکت دل

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

در صورتی که قصد دارید یک سیستم کامپیوتری قدرتمند با قدرت نمایشی بسیار شگفت انگیز و مشخصه های قوی را خریداری کنید، بهتر است تا نسخه ی Signature از لپ تاپ XPS 15 950  شرکت دل را مد نظر قرار دهید. در حال حاضر بهترین زمان است  تا محصولات تولید کنندگان سیستم های کامپیوتری، نظیر اپل، مایکروسافت و Razer را خریداری نمایید چرا که این شرکت ها در حال معرفی محصولات ارتقا یافته میباشند. شرکت دل امید دارد که این محصول یکی از انتخاب های شما باشد.

 

اجازه دهید تا نگاهی به این لپ تاپ دل و مشخصه های آن داشته باشیم. البته این محصول در هر حالت ظاهر مطلوبی و زیبایی دارد. ولی این محصول در مقابل  مک بوک پروی اپل و یا سرفیس مایکروسافت هیچ شانسی ندارد. طراحی این محصول از فلز بوده که این فلز فقط پانل های بالایی و پایینی دستگاه را میپوشاند و مابقی تجهیزات از پلاستیک و یا تجهیزات نرم میباشد. فراتر از اینها زیبایی محصول بوده که نظر همگان را به خود جلب میکند.

 

به نقل از نمایندگی لپ تاپ دل در داخل این محصول، یک پردازنده ی هفت هسته ای با فرکانس 2.6 گیگاهرتز، 16 گیگابایت حافظه ی اصلی، 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و کارت گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 960M وجود دارد. یک صفحه نمایش لمسی مجهز به فناوری 4K نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. از جمله پورت های ارتباطی که برای این لپتاپ دل میتوان به دو پورت USB 3.0، پورت Thunderbolt 3، جک هدفون، پورت HDMI و  اسلات SD Card اشاره کرد. این مشخصه های سخت افزاری همراه با صفحه نمایش با کیفیت و پورت های متنوع باعث شده تا تجربه ی کاربری لذت بخشی را در استفاده از این محصول تجربه نمایید.

به گزارش نمایندگی دل این محصول را نمیتوان یک محصول کامل و ایده آل دانست ولی میتواند تجربه ی کاربری رضایت بخشی را پیش روی شما قرار دهد.

در صورتی که قصد رفتن به بازار برای خرید یک سیستم کامپیوتری را دارید و یا قصد مهاجرت از مک بوک های اپل را دارید، دلXPS 15 را میتوان گزینه ای ایده آل دانست که حتما باید آنرا مد نظر قرار دهید.

 

برچسب ها: نمایندگی دل, نمایندگی Dell, Inspiron, نمایندگی رسمی دل, لپ تاپ های دل, تعمیر دل, تعمیر لپ تاپ دل, نمایندگی تعمیر دل