نگاهی بر نسخه ی Developer لپ تاپ xps 13 شرکت Dell

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

شرکت دل در ارائه ی پرچم دار جدید خود گامی فراتر از معمول برداشته و   لپ تاپ های xps خود را  علاوه بر ویندوز 10، با سیستم عامل لینوکس  نیز ارائه نموده است.

 

نسخه ی Developer  این لپ تاپ دل، از یک بدنه ی فلزی براق برخوردار بوده  که در ابعاد 304 در 200 در 15 میلی متر عرضه شده است که کمی تیز تر  و باریک تر از مک بوک اپل با ابعاد 314 در 219 در 18 میلی متر میباشد. این محصول با وزن 1.29 کیلوگرم در نسخه ی لمسی و وزن 1.2 کیلوگرم در نسخه ی غیر لمسی ارائه شده است.

به گزارش نمایندگی رسمی دل با اولین نگاه به بدنه ی فلزی براق این محصول که از فیبر کربن ایجاد شده است، شاید  نگاه خود را به سمت هیچ محصول دیگری بر نگردانید و این محصول را با قیمت 1473 یورو خریداری کنید.در صورتی که مجذوب ظاهر این لپ تاپ دل شده اید ولی با سیستم عامل لینوکس آن راحت نیستید، میتوانید نسخه ی ویندوزی این محصول را خریداری نمایید.با توجه به اینکه هیچ دکمه ی فیزیکی بر روی تراک پد این محصول وجود ندارد، ولی با این حال این تراک پاد عملکردی دقیق و سریع را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

یکی از مدل های این لپ تاپ دل، با یک پردازنده ی هفت هسته ای 6560u اینتل ( 3.2 گیگاهرتز) و 16 گیگابایت حافظه ی اصلی نوع ddr3 و همچنین پردازنده ی گرافیکی Irus 540 عرضه شده است. ولی xps 13 را میتوان در یک مدل دیگری با پردازنده ی 5 هسته ای (  2.8 گیگاهرتز) و 8 گیگابایت حافظه ی اصلی خریداری کرد.کارائی این محصول بسیار مطلوب و قابل پسند است به طوری که توسعه دهندگان  میتوانند سنگین ترین وظایف محاسباتی را به آسانی بر روی این محصول به اجرا در آورند.

دو عدد پورت USB 3.0 و یک پورت Thunderbolt و کارت خوان 3 در 1 برای این محصول Dell در نظر گرفته شده است. در صورتی که به پورت های VGA، HDMI، USB 2.0 و یا پورت اترنت نیاز دارید، میتوانید از مینی داک این شرکت که به صورت  مجزا باید خریداری شود استفاده نمایید. یک وبکم با رزولوشن 720P نیز در گوشه ی پایین سمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته است.

انتخاب های متعددی برای فناوری نمایشی در این محصول وجود دارد.  این لپ تاپ دل با یک صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی با رزولوشن 3200 در 1800 پیکسل عرضه شده است. به گزارش کارشناسان نمایندگی دل  فناوری های نمایشی و رزولوشن های مختلف دیگری برای این محصول عرضه شده که به دلخواه میتوان آنها را انتخاب کرد. یک گزینه ی غیر لمسی فول اچی دی 13.3 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 نیز برای این محصول ارائه شده است.باتری این محصول میتواند تا 10 ساعت استفاده های معمول را شارژ دهی نماید و البته نمیتوان این باتری را تعویض نمود که شاید این یک خبر بد برای کاربران علاقه مند به این محصول باشد.

برچسب ها: نمایندگی دل, نمایندگی Dell, Inspiron, نمایندگی رسمی دل, لپ تاپ های دل, تعمیر دل