اولین لپ تاپ مجهز به فناوری نمایش 4K اولترا اچ دی

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

معرفی تکنولوژی جدید صفحه نمایش جدید توشیبا توسط نمایندگی رسمی Toshiba

صفحه نمایش لپ تاپ های جدید شرکت توشیبا، که از فناوری نمایش اولترا اچ دی 4k برخوردار میباشد ( رزولوشن ) ، رزولوشنی چهار برابری را در مقایسه با صفحات نمایش فول اچ دی با رزولوشن 1080p  عرضه میکند و با کیفیت ترین پردازش تصویری که تا به امروز در لپ تاپ ها به کار گرفته شده است را ارائه نموده است.

صحت واقعی رنگ

عکاسان، تصویر پردازان و عاشقان فیلم های سینمایی  باید بسیار خوشحال باشند! توشیبا یکی از سازندگان برتر لپ تاپ ها  به همراه  کمپانی Technicolor با مشارکت هم اقدام به ارائه ی نوآوری شگرفی در صنعت صفحات نمایش نموده اند که برای باور کردن آن، حتما باید با چشم آنرا ببینید.

مانیتور های امروزی قادر به ارائه ی تنوع وسیعی از رنگ ها میباشند تا بتوانند یک تجربه ی  نمایشی انحصاری را در اختیار کاربران شان قرار دهند. اگرچه ناسازگاری های زیادی نیز وجود داشته که منجر به رنگ هایی شده که میتواند مورد اشباع قرار گرفته و یا به اشتباه نمایش داده شود.

لپ تاپ p500t مجهز به فناوری اولترا اچ دی 4k را میتوان اولین سیستم کامپیوتری دانست که میزان صحت رنگی واقعی را با استفاده از همان کالیبارسیون و تستی که در صنعت تصویری امروزی شاهد آن هستیم در اختیار ما قرار میدهد. صفحات نمایشی که گواهی  رنگی مربوط به Technocolor را دریافت کرده باشند میتوانند این تضمین را به کاربران شان داده که تجربه ی دید لذت بخشی متفاوتی را در اختیار آنها قرار میدهند.

به گزارش نمایندگی رسمی توشیبا در ایران هنوز زمان دقیقی از ارائه این مدل ها به بازار عنوان نشده استو