درایو های نوع c توشیبا، با قابلیت استفاده بر روی لپ تاپ ها یا اسمارت فون های اندرویدی

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

اخیرا شرکت توشیبا اقدام به معرفی یک سری درایو جدید در مراسم CES نموده است. شرکت اپل و گوگل را میتوان جزء اولین شرکت هایی دانست که تمرکز خود را بر روی لپ تاپ هایی مجهز به استاندارد USB نوع Type-c متمرکز نمودند.

به گزارش "نمایندگی توشیبادر مراسم CES امسال، لپ تاپ هایی مجهز به USB-C از سوی هر شرکت تولید کننده ی لپ تاپ ها عرضه شد. در نتیجه، سازندگان تجهیزات جانبی شروع به یورش به سمت بازار محصولاتی که از USB-C پشتیبانی میکند نمودند و این میتواند خبر خوبی برای مالکین این نوع لپ تاپ های جدید باشد.

لپ تاپ Canvio Premium توشیبا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در سه مدل مختلف عرضه گردیده است : هر مدل دارای فضای ذخیره سازی مختص به خود، یعنی 1، 2 و 3 ترابایت میباشد. متأسفانه، این شرکت اطلاعات زیادی مانند سرعت درایور ها برای این محصول را عرضه نکرده است ولی میتوان گفت  که اتصالات USB مدرن، به اندازه ی کافی سریع هستند که بتوانند پهنای باند هارد درایو را اشباع نمایند و از این رو میتوان این انتظار را داشت که بتوان به سرعت 100 مگابایت بر ثانیه برای عملیات خواندن و نوشتن دست یافت.کارشناسان "نمایندگی توشیبا" معتقدند تا به امروز، هیچ دلیلی مبتنی بر اینکه چرا هارد درایور ها و SSD ها قادر به پشتیبانی از هر دو استاندارد USB نیستند وجود ندارد تا اینکه USB-C بتواند مسیر خود را برای مبدل شدن به یک استاندارد طی کند.