کمپانی توشیبا، خط تولید محصولات خانواده ی Kira خود را مجهز به دو سری جدید 10H و 10J میکند

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

 

به گزارش "نمایندگی رسمی توشیبا"کمپانی توشیبا قصد دارد تا دو مدل جدید را تحت عناوین Kira-10H با صفحه نمایش FHD و مدل Kira-10J با صفحه نمایش WQHD را با قیمت پایه ی 1550 یورو روانه ی بازار نماید

خانواده ی نوت بوک های Kira شرکت توشیبا را میتوان از  سری محصولات بسیار باریک و جذاب این شرکت ژاپنی دانست. مدل های جدید نوت بوک 10H  و 10J با صفحه نمایش های 13.3 اینچی  روانه ی خط تولید محصولات خانواده ی Kira  این شرکت خواهند شد و البته از طراحی های بسیار جدید و شکیل  و همچنین وزن 1.1 کیلوگرمی و ابعاد  میلی متری برخوردار خواهند بود.

کارشناسان "نمایندگی toshiba "بدنه ی این نوت بوک ها از آلیاژ  مرغوب آلومینیوم تشکیل شده و طول عمر باتری آنها نیز به طور شگفت انگیزی 13 ساعت خواهد بود. مغز متفکر این نوت بوک ها را پردازنده ی هفت هسته ای سری 5500U شرکت اینتل تشکیل  میدهد. حافظه ی اصلی این نوت بوک ها نیز 8 گیگابایت و فضای ذخیره سازی داخلی نیز 256 گیگابایت در نظر گرفته شده است. Kira 10H مجهز به سیستم عامل جدید مایکروسافت یعنی ویندوز 10 نسخه ی خانگی خواهد بود و مدل 10J نیز مجهز به مدل حرفه ای از این سیستم عامل خواهد بود.

بر خلاف صفحه نمایش لمسی براق مدل 10J، صفحه نمایش مدل 10H از نوع IPS فول اچی دی خواهد بود. بنا به گفته ی توشیبا،  مدل 10J از فناوری نمایش پیکسل خالص استفاده خواهد کرد که رنگ ها را به شکلی واقعی تر نمایش خواهد داد.

پیش بینی ها حاکی از آن است که قیمت  مدل 10H برابر با 1550  یورو و مدل 10J نیز 1800 یورو باشد.