برنامه ی توشیبا برای کاهش تولید سیستم های کامپیوتری خانگی، البته نه توقف کامل آن

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

در این فرآیند، 900 کارمند کار خود را از دست خواهند داد

 

به گزارش"نمایندگی توشیبا" این شرکت در حال تغییر موضع خود در خصوص سیستم های کامپیوتری تجاری میباشد بدین معنا که شما در آینده بیشتر شاهد عرضه ی کمتر نوت بوک های این شرکت به بازار خواهید بود.

شرکت توشیبا اعلام کرد که با توجه به این  شرکت قصد دارد تمرکز خود را بر بیشتر بر روی مشتریان سازمانی قرار دهد، حدود 900 نیروی کاری خود در بخش تولید سیستم های کامپیوتری خانگی را بر کنار خواهد کرد.

این شرکت الکترونیکی ژاپنی در حال حاضر لپ تاپ های مجهز به ویندوز 8.1 زیادی را در سرتاسر دنیا به فروش میرساند. به گفته ی "نمایندگی توشیبا" این شرکت، قصد دارد تا از بازار های غیر سود آور دوری کند و بیشتر بر روی بهبود فروش سیستم های کامپیوتری در کشور های در حال توسعه تمرکز نماید.

کارشناسان "نمایندگی toshiba" معتقدند حتی پیش بینی های این شرکت بر آن است که در سال 2016، خط تولید محصولات مشتریان سازمانی خود را دو برابر سازد که این بخشی از طرح ها و برنامه های شرکت برای تمرکز بر روی بازار های در حال توسعه میباشد. ضمنا این برکناری های شغلی به توشیبا کمک خواهد کرد تا  به صرفه جویی 184 میلیون دلاری در سال مالی فعلی دست پیدا کند.