توشیبا: ما در حال متوقف نمودن خط تولید لپ تاپ های شخصی هستیم

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

به نقل از نمایندگی توشیبا، این شرکت در حال متوقف نمودن تولید سیستم های کامپیوتری برای مشتریان اروپایی بوده و در حال حاضر قصد ارائه ی این سیستم ها را در بیرون از بازار ژاپن ندارد  ولی این شرکت  به فروش سیستم های کامپیوتری تجاری در بازار اروپا و ایالت متحده ادامه خواهد داد.

همانطور که ممکن است دیده باشید، توشیبا برای مدتی وارد یک مرحله ی بحران  اقتصادی برای فروش سیستم های خود شده بود و منجر به بروز شایعاتی مبنی بر اینکه این شرکت با فوجیتسو و Vaio ادغام میشود گردید. ولی امروزه عکس این مسئله آشکار شده و به نقل از نمایندگی توشیبا در ایران، این شرکت امیدوار بوده که فروش سیستم های مربوط به کسب و کار-به-کسب و کار (B2B)این شرکت بتواند مجدد این شرکت را در چرخه ی سود آوری قرار دهد.

به نقل از این شرکت، توشیبا بر روی بازار سیستم های کامپیوتری B2B  متمرکز خواهد بود و به صورت جهانی به توسعه، تولید و فروش آن ادامه خواهد داد. 

رشد 2 در 1

در اصل، تمرکز این Toshiba بر روی نوت بوک های فوق باریک، تبلت ها و دستگاه های تبدیل شدنی 2 در 1 بوده است و به بخش اصلی تمرکز این شرکت مبدل گردیده است چرا که آمار و ارقام نشان از سودآوری موفق این بخش داشته است. از این رو تمرکز انحصاری بر روی این بخش میتواند یک حرکت هوشمندانه از سوی توشیبا تلقی شود.