آیا هنوز هم باید لپ تاپ های توشیبا را بخریم؟

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

با توجه به گزارش های واصله از توکیو، شرکت توشیبا به نقطه ی اوج فروش سهام خود رسیده است. البته جزئیات این موضوع هنوز اعلام نشده است و سؤالاتی در خصوص سرنوشت  بخش تبلت ها و لپ تاپ های توشیبا وجود دارد.

به گزارش نمایندگی توشیبا اخبار هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این شرکت ژاپنی با یک زیان 1.9 بیلیون دلاری روبرو بوده و منجر به اخراج عوامل ارشد اجرایی و حذف حدود 7 هزار کار از این شرکت شده است. به منظور افزایش درآمد، این شرکت قصد داشته تا بخش پزشکی خود را به شرکت Canon بفروشد.

 

در زمانی که از یکی از سخنگویان شرکت توشیبا خواسته شد تا در خصوص سر نوشت محصولات الکترونیکی این شرکت توضیح دهد، هیچ اطلاعاتی در اختیار ما قرار داده نشد. ولی وب سایت این شرکت اعلام نمود است که در اولین روز ماه مارس 2016 میلادی این شرکت دیگر سفارشی به صورت مستقیم از طریق وب سایت دریافت نمیکند. برای ثبت آنلاین سفارش برای لپ تاپ و تجهیزات جانبی، میتوانید  به CDW یکی از شرکتی قابل اطمینان ما  استفاده نمایید.

به گزارش کارشناسان نمایندگی توشیبا در حال حاضر به نظر میرسد که این اخبار تأثیری بر روی قیمت گذاری کامپیوتر های توشیبا نداشته باشد. CDW اقدام به ارائه ی کروم بوک 2 با قیمت 42 دلار نموده است. همچنین  لپ تاپ ترکیبی 2 در 1 با اندازه ی 15.6 اینچ این شرکت تحت عنوان Satellite Radius با قیمت 1000 دلار در وب سایت BestBuy.com عرضه میشود. همین قیمت نیز برای مدل 12.5 اینچی آن که در سایت Adorama.com به فروش میرسد صحت دارد.

البته شاید خرج کردن پول برای خرید لپ تاپ های شرکتی مثل توشیبا که آینده ی و سرویس های پشتیبانی و تعمیر آن مشخص نیست با ریسک همراه است. در صورتی که جزئیات بیشتری درباره ی این موضوع ارائه شد آنرا در اختیارتان قرار خواهیم داد.

برچسب ها: توشیبا, toshiba