نوت بوک Portege Z30T توشیبا: آیا برای کسب و کار مفید است؟

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

Z30t را میتوان یک نوت بوک کاری خوب از توشیبا در نظر گرفت که واقعا از یک کیبورد راحت برخوردار میباشد.

به گزارش "نمایندگی توشیبا" این نوت بوک دارای لبه های بسیار گرد بوده و از کارائی بسیار سریعی به همراه بدنه ای مستحکم و ویژگی های امنیتی قوی برخوردار میباشد.  طراحی سبک وزن این محصول و کیبوردی با قابلیت استفاده ی آسان از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می­آید. متأسفانه از محدودیت این لپ تاپ میتوان به ظرفیت کم  آن اشاره کرد.

ولی با این حال میتوان این محصول را برای صاحبین کسب و کار مناسب دانست چرا که از وزن بسیار سبکی برخوردار بوده و در سفر های روزانه باعث ایجاد خستگی یا آزردگی برای کاربر نمیشود. این نوت بوک 13 اینچی با قیمت اولیه ی 849.99 دار عرضه شده و از وزن و ضحامتی کمتر از مک بوک اپل برخوردار میباشد به طوری که وزن آن برابر با 2.9lbs و ضخامت آن 0.7 تا 0.5 اینچ میباشد. استحکام این نوت بک از مک بوک air بهتر میباشد که بدنه ای با آلیاژ منیزیوم به این استحکام نیز افزوده است به طوری که به گفته ی توشیبا، در برابر ضربه و افتادن روی زمین مقاوم میباشد.

کارشناسان "نمایندگی توشیبا" معتقدند در کار با کیبورد این محصول احساسی خوشایند خواهید داشت. مشابه با بسیاری از کیبورد های توشیبا، کلید های انحصاری این کیبورد کمی کوتاهتر از میانگین میباشند ولی چیدمان و فاصله ی بین دکمه ها به طوری بوده که در زمان تایپ با آن واقعا احساس راحتی میکنید. همچنین یک دکمه ی حرکتی در بین دکمه های B، H و G وجود داشته که به شما اجازه داده تا نشانگر ماوس را بر روی صفحه و آنهم بدون نیاز به برداشتن دست خود از روی کیبورد جابجا کنید. همچنین این لپتاپ "توشیبا" مجموعه پورت های بهتری در مقایسه با بسیاری از نوت بوک های سطح متوسط برای این محصول در نظر گرفته شده است که میتوان به پورت اترنت برای اتصال به اینترنت سیمی و یا شبکه های کاری ایمن و یک پورت VGA برای لینک به مانیتور ها و پروژکتور های قدیمی اشاره کرد. سایر سخت افزار های بکار گرفته در این محصول توشیبا، شامل پردازنده ی نسل پنجم اینتل از نوع هفت هسته ای، 8 گیگابایت حافظه ی اصلی میباشد. یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر کیبورد قرار دارد و میتواند قابلیت امنیتی قوی ای را برای محصول فراهم سازد.

پس از بررسی های انجام شده توسط "نمایندگی توشیبا"باتری این نوت بوک میتواند تا سقف 6 ساعت و 58 دقیقه را در استفاده های عادی و وب گردی از طریق وای فای شارژ دهی نماید که البته بسیار مطلوب است. نوت بوک Folio 1020 شرکت اچ پی از دوام باتری 6  ساعت و 47 دقیقه ای برخوردار است ولی  رقبای دیگری مانند latitude E7250 شرکت دل و یا Thinkpad x1 carbon  شرکت لنوو وجود داشته که از قدرت سخت افزاری بهتر و طول عمر باتری بالاتری در مقایسه با این محصول برخوردار میباشند.