درایو های نوع c توشیبا، با قابلیت استفاده بر روی لپ تاپ ها یا اسمارت فون های اندرویدی

نمایندگی توشیبا
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

اخیرا شرکت توشیبا اقدام به معرفی یک سری درایو جدید در مراسم CES نموده است. شرکت اپل و گوگل را میتوان جزء اولین شرکت هایی دانست که تمرکز خود را بر روی لپ تاپ هایی مجهز به استاندارد USB نوع Type-c متمرکز نمودند.

به گزارش "نمایندگی توشیبادر مراسم CES امسال، لپ تاپ هایی مجهز به USB-C از سوی هر شرکت تولید کننده ی لپ تاپ ها عرضه شد. در نتیجه، سازندگان تجهیزات جانبی شروع به یورش به سمت بازار محصولاتی که از USB-C پشتیبانی میکند نمودند و این میتواند خبر خوبی برای مالکین این نوع لپ تاپ های جدید باشد.

لپ تاپ Canvio Premium توشیبا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در سه مدل مختلف عرضه گردیده است : هر مدل دارای فضای ذخیره سازی مختص به خود، یعنی 1، 2 و 3 ترابایت میباشد. متأسفانه، این شرکت اطلاعات زیادی مانند سرعت درایور ها برای این محصول را عرضه نکرده است ولی میتوان گفت  که اتصالات USB مدرن، به اندازه ی کافی سریع هستند که بتوانند پهنای باند هارد درایو را اشباع نمایند و از این رو میتوان این انتظار را داشت که بتوان به سرعت 100 مگابایت بر ثانیه برای عملیات خواندن و نوشتن دست یافت.کارشناسان "نمایندگی توشیبا" معتقدند تا به امروز، هیچ دلیلی مبتنی بر اینکه چرا هارد درایور ها و SSD ها قادر به پشتیبانی از هر دو استاندارد USB نیستند وجود ندارد تا اینکه USB-C بتواند مسیر خود را برای مبدل شدن به یک استاندارد طی کند.

 

یک تبلت ترکیبی حرفه ای، بدون قیمت گذاری حرفه ای از Dell

نمایندگی dell
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

بهترین تبلت های حرفه ای مجهز به ویندوز 10، مانند لنوو thinkpad X1 و یا سرفیس پرو 4 مایکروسافت هزینه ای حدود 1200 دلار و یا حتی بیشتر بسته به پیکربندی سخت افزاری دارند.  برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال تبلت هایی برای کلاس شغلی میگردند و البته هزینه ی آن نیز برای آنها مهم است بهتر است تا نگاهی به خط تولید تبلت های کلاس شغلی شرکت Dell داشته باشند.

به گزارش نمایندگی Dell بدنه ی این تبلت ترکیبی در مقایسه با سایر تبلت ها هنوز تا حدی ساخته شده از منیزیوم میباشد. صفحه نمایش 10.8 اینچی این تبلت Dell به همراه رزولوشن بالا برای صفحه نمایشی با این اندازه ( رزولوشن برابر با 1920 در 1080) و ضخامت 10.8 میلی متری و وزن 1.56 پوندی را میتوان از دیگر ویژگی های این تبلت دانست. ولی در صورتی که از داک کیبورد این محصول استفاده کنید، وزن این تبلت به 3.15 پوند و  ضخامت آن به 21.2 میلی متر افزایش پیدا میکند.

 این تبلت Dell در دو مدل با پردازنده های 5 هسته ای و 7 هسته  ای در کلاس کاری مدرن و مدل هایی با پردازنده های atom اینتل در کلاس کاری ضعیف تر عرضه گردیده اند.به گزارش کارشناسان "نمایندگی Dell" این تراشه ها از کارائی متوسطی برخوردار میباشند و طول عمر خوبی را نیز به باتری این محصول میدهند. مدل Latitude 11 5175 از این محصول دل را نمیتوان تبلتی حرفه ای دانست ولی میتوان از آن   به عنوان یک تبلت عالی سطح متوسط با قیمت پایه 749 دلار یاد کرد که از فوریه ی این سال وارد بازار ایالت متحده خواهد شد.

رنگین کمانی از لپ تاپ های برند Inspiron شرکت Dell مجهز به ویندوز 10 با قیمت پایه 199 دلار

نمایندگی دل
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

در بین همه ی آیتم های زرق و برق دار و جذابی که در نمایشگاه CES در سال 2016 میلادی معرفی گردید، شرکت دل نیز محصولاتی شگرف را به رخ همگان کشید.

  نوت بوک Inspiron 11 3000 شرکت دل با قیمت پایه 199 دلار. این لپ تاپ با قیمتی مقرون به صرفه را میتوان نسخه ای کاملا تغییر یافته از خانواده لپ تاپ های Inspiron 11 3000  دل دانست  که مدرن ترین آن، یک لپ تاچ ترکیبی 2 در 1 بوده که با یک مانیتور گردان عرضه گردیده است.

به گزارش "نمایندگی دل" در این نوت بوک، شرکت دل بر این شعار متکی بوده که دقیقا برابر با پولی که مشتریان پرداخت میکنند، یک محصول را دریافت میکنند. با این لپ تاپ کار هایی فراتر از مرورگری وب، پیام رسانی نمیتوان انجام داد ولی کاربران زیادی وجود دارند که این لپ تاپ را برای نیازمندی های خود ایده آل میدانند. جدید ترین خط تولید Inspiron 11 3000 Dellبه دنبال باز کردن جایگاه خود در بین لپ تاپ های مقرون به صرفه میباشد  به طوری که نظر هر کاربری که به دنبال یک کروم بوک ارزان قیمت و مجهز به ویندوز 10 میباشد را به خود جلب کرده است.

 

 طراحی این نوت بوک Dell در همان نگاه اول، چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکند.کارشناسان "نمایندگی Dell" معتقدند طراحی ای دوست داشتنی با سه رنگ آبی، قرمز و سفید و مجهز به پردازنده ی Celeron  اینتل که با صفحه نمایش 11.6 اینچی، به محصولی ایده آل  و پرتابل مبدل گشته است به طوری که در سفر های روز مره میتوان به آسانی آنرا حمل کرد.  طراحی کیبورد این لپ تاپ Dell بر اساس ارگونومی استفاده ی اسان طراحی گردیده است و هیچ مشکلی در تایپ طولانی مدت متوجه کاربر نمیشود. این لپ تاپ همه کاره با قیمت اولیه ی 199 دلار روانه ی بازار گردیده است و در صورتی که به دنبال یک لپ تاپ ساده برای انجام کارهای روز مره ی خود و وب گردی هستید، حتما آنرا جزء یکی از انتخاب های خود قرار دهید.

نوت بوک Portege Z30T توشیبا: آیا برای کسب و کار مفید است؟

نمایندگی توشیبا
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Z30t را میتوان یک نوت بوک کاری خوب از توشیبا در نظر گرفت که واقعا از یک کیبورد راحت برخوردار میباشد.

به گزارش "نمایندگی توشیبا" این نوت بوک دارای لبه های بسیار گرد بوده و از کارائی بسیار سریعی به همراه بدنه ای مستحکم و ویژگی های امنیتی قوی برخوردار میباشد.  طراحی سبک وزن این محصول و کیبوردی با قابلیت استفاده ی آسان از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می­آید. متأسفانه از محدودیت این لپ تاپ میتوان به ظرفیت کم  آن اشاره کرد.

ولی با این حال میتوان این محصول را برای صاحبین کسب و کار مناسب دانست چرا که از وزن بسیار سبکی برخوردار بوده و در سفر های روزانه باعث ایجاد خستگی یا آزردگی برای کاربر نمیشود. این نوت بوک 13 اینچی با قیمت اولیه ی 849.99 دار عرضه شده و از وزن و ضحامتی کمتر از مک بوک اپل برخوردار میباشد به طوری که وزن آن برابر با 2.9lbs و ضخامت آن 0.7 تا 0.5 اینچ میباشد. استحکام این نوت بک از مک بوک air بهتر میباشد که بدنه ای با آلیاژ منیزیوم به این استحکام نیز افزوده است به طوری که به گفته ی توشیبا، در برابر ضربه و افتادن روی زمین مقاوم میباشد.

کارشناسان "نمایندگی توشیبا" معتقدند در کار با کیبورد این محصول احساسی خوشایند خواهید داشت. مشابه با بسیاری از کیبورد های توشیبا، کلید های انحصاری این کیبورد کمی کوتاهتر از میانگین میباشند ولی چیدمان و فاصله ی بین دکمه ها به طوری بوده که در زمان تایپ با آن واقعا احساس راحتی میکنید. همچنین یک دکمه ی حرکتی در بین دکمه های B، H و G وجود داشته که به شما اجازه داده تا نشانگر ماوس را بر روی صفحه و آنهم بدون نیاز به برداشتن دست خود از روی کیبورد جابجا کنید. همچنین این لپتاپ "توشیبا" مجموعه پورت های بهتری در مقایسه با بسیاری از نوت بوک های سطح متوسط برای این محصول در نظر گرفته شده است که میتوان به پورت اترنت برای اتصال به اینترنت سیمی و یا شبکه های کاری ایمن و یک پورت VGA برای لینک به مانیتور ها و پروژکتور های قدیمی اشاره کرد. سایر سخت افزار های بکار گرفته در این محصول توشیبا، شامل پردازنده ی نسل پنجم اینتل از نوع هفت هسته ای، 8 گیگابایت حافظه ی اصلی میباشد. یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر کیبورد قرار دارد و میتواند قابلیت امنیتی قوی ای را برای محصول فراهم سازد.

پس از بررسی های انجام شده توسط "نمایندگی توشیبا"باتری این نوت بوک میتواند تا سقف 6 ساعت و 58 دقیقه را در استفاده های عادی و وب گردی از طریق وای فای شارژ دهی نماید که البته بسیار مطلوب است. نوت بوک Folio 1020 شرکت اچ پی از دوام باتری 6  ساعت و 47 دقیقه ای برخوردار است ولی  رقبای دیگری مانند latitude E7250 شرکت دل و یا Thinkpad x1 carbon  شرکت لنوو وجود داشته که از قدرت سخت افزاری بهتر و طول عمر باتری بالاتری در مقایسه با این محصول برخوردار میباشند.

EMC با هدف قرار داد با Dell، اقدام به کاهش سطح نیروی کاری خود مینماید

نمایندگی دل
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

شرکت EMC با افت عملکرد مالی  0.16- درصدی که روبرو میباشد و قرار است سهام آن به شرکت دل فروخته شود و به این شرکت ملحق شود

به گزارش "نمایندگی دل" این شرکت اقدام به  کاهش سطح نیروی کاری خود در جهت کاهش 850 میلیون دلاری هزینه های خود میکند.  آقای هوپکینتون ماس رئیس این شرکت اعلام نمود که قصد کاهش نیروی کاری خود را  از ابتدای سال 2016 داشته و این هدف را در پایان سال به اتمام میرساند.کارشناسان "نمایندگی دل" معتقدند این شرکت هیچ جزئیاتی در خصوص دامنه ی این کاهش نیروی کاری ارائه نکرده و به این نکته بسنده کرده است که کاهش سطح نیروی کاری برای این شرکت هزینه ی 250 میلیون دلاری را به همراه دارد.