کمپانی دل، آخرین لپ تاپ Xps 13 خود را مجهز به سیستم عامل لینوکس میکند

نمایندگی دل
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که چه میشود که لپ تاپ xps 13 شرکت Dell که از نظر سخت افزاری بسیار قدرتمند میباشد، ای کاش بجای سیستم عامل ویندوز از لینوکس نیز استفاده میکرد؟ باید بگوییم که این بار شانس با شماست!

شرکت دل از نسخه ی جدیدی از لپ تاپ Xps 13 خود رونمایی کرده است که مجهز به سیستم عامل اوبونتو لینوکس نسخه ی 14.04 میباشد.به گزارش نمایندگی دل برای خرید این لپ تاپ Dell نیاز به یک حساب بانکی پر پول دارید، چرا که تنها انتخابی که برای خرید این لپ تاپ پیش پای شما قرار داده شده است، یک مدل هفت هسته ای مدرن با صفحه نمایش لمسی فول اچی دی بوده که با قیمت 1550 دلار روانه ی بازار شده است. 16 گیگابایت حافظه ی اصلی  برای این محصول Dell در نظر گرفته شده است. یک مدل دیگر از این لپ تاپ، از یک پردازنده ی 5 هسته ای و 8 گیگابایت حافظه ی اصلی و صفحه نمایش غیر لمسی برخوردار میباشد.

آن دسته از طرفدارانی که به دنبال محصولی قابل حمل میباشند، بهتر است این محصول جدید از کمپانی Dell را نیز مد نظر خود قرار دهند.

معرفی شرکت دل به عنوان اخلاق مدارترین شرکت دنیا در سال 2016 از سوی مؤسسه‌ی اتیسفر (Ethisphere)

نمایندگی دل در ایران
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

شرکت دل امروز از سوی مؤسسه‌ی اتیسفر به خاطر رعایت استانداردهای اخلاقی در فرآیندهای کسب و کار به عنوان اخلاق مدارترین شرکت سال 2016 دنیا معرفی گردید.

دستاوردهای سه سال متوالی Dell:

 

·        تمرکز این شرکت بر روی مسئولیت پذیری در تمامی سطوح سازمان

 

·        استانداردهای بالای اخلاقی این شرکت و تعهد به انجام کسب و کار خود با هدف تضمین نیازمندی‌های مشتری، تأمین کننده و شرکا

 

به گزارش نمایندگی دل این سال، نهمین سالی است که شرکت اتیسفر و شرکت‌های اخلاق مدار دور هم جمع شده تا به معرفی شرکت‌هایی که اصول اخلاقی را به عنوان بخشی از خون و ریشه‌ی شرکت خود می‌بینند بپردازند و با انجام این کار بتوانند استانداردهای صنعتی را با معرفی بهترین شیوه‌های امروزی تدوین کنند.

 

شرکت دل برای سه سال متوالی به عنوان اخلاق مدارترین شرکت معرفی گردید. این شرکت، یکی از 4 شرکتی در حوزه‌ی فناوری بوده که تعهدات آن‌ها در حوزه‌ی استانداردهای کسب و کار بسیار قابل ستایش بوده است.

 

مایکل دل، رئیس و CEO شرکت Dell در این مراسم اعلام داشت که من به خاطر این پیروزی و دستاورد بسیار خوشحالم و این موفقیت را به تمامی همکارانم در سر تا سر دنیا که بهترین‌ها را برای شرکت ما خلق نموده‌اند تبریک میگویم. ما همواره در تلاش بوده‌ایم تا دل را به یکی از اخلاق مدارترین شرکت‌ها در دنیا مبدل سازیم.

 

به گزارش نمایندگی Dell انجام صحیح کارها یکی از شعارهای شخصی شرکت دل می‌باشد. مایکل مک لاگین، نایب رئیس شرکت دل خاطر نشان کرده است که ما همواره به شکلی صحیح کسب و کار خود را پیش برده‌ایم. این پاداش و سایر دستاوردهای شرکت دل، نشان از تعهد این شرکت به تلاش برای ارزش دهی به فعالیت‌های این شرکت بوده است. وی خاطر نشان کرده است که نوآوری و اهداف بلند مدت این شرکت برای تغییرات محیطی و اجتماعی را می‌توان تلاش‌هایی دانست که از هدف بهبود شرایط انسانی پشتیبانی می‌کند. من این موفقیت را به همه و کارکنان دل تبریک میگوییم.

 

شرکت Dell در سال 2013 نیز جایزه‌ی کارائی را از سوی OCEG دریافت نمود و همچنین در سال 2014 میلادی نیز جایزه‌ی نوآوری را از شرکت TRACE به خاطر نوآوری‌هایی که در ارائه‌ی خدمات و محصولات خود به خرج داده است، ارائه نموده است.

شرکت دل، همواره متعهد به فرهنگ ادغام اخلاقیات و سازگاری در تصمیم گیری‌های روزمره‌ی خود بوده است. به اعتقاد این شرکت، انجام هر کاری با رعایت اصول اخلاقی می‌تواند برای مشتریان، تأمین کنندگان و شرکای استراتژیک این شرکت بسیار حائز اهمیت باشد. در نتیجه، برنامه‌های انتقادی از سوی این شرکت توسعه پیدا کرده است تا ریسک‌های کلیدی در کل شرکت را برطرف نماید.کارشناسان نمایندگی دل معتقدند این برنامه‌ها، بر اساس رویکردهای شورای ریسک و سازگاری جهانی دل که شامل اعضایی از تیم‌های ارشد اجرایی و اعضای اصلی استراتژیک این شرکت می‌باشد صورت می‌گیرد. این شورا این اطمینان را داده که رهبریت در سطح بالا تضمین شده و منابع مناسبی برای برنامه‌های سازگاری و ریسک شرکت دل وجود خواهد داشت.

 

لپ تاپ گیمینگ Dell با قیمت کمتر از 700 دلار و با ارسال رایگان فقط برای یک روز

نمایندگی Dell
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

لپ تاپ inspiron 7000 از Dell مختص بازی با قیمت 699 دلار!

 

آیا تاکنون شاهد یک لپ تا گیمینگ با قیمت زیر هزار دلار بوده اید؟ شرکت دل امروز اقدام به ارائه ی لپ تاپ های سری inspiron 7000 خود با قیمتی باور نکردنی نمود.به گزارش "نمایندگی دل" مغز متفکر این لپ تاپ را یک پردازنده ی هفت هسته ای از نوع skylate شرکت اینتل تشکیل داده و پردازنده ی گرافیکی آن نیز از نوع  جی فورس GTX960M  بوده که قیمت ان 1050 دلار میباشد ولی Dell اقدام به فروش آن با قیمت 699.99 دلار نموده است. با توجه به پیکربندی این لپ تاپ میتوان بازی های 2016 میلادی را به راحتی بر روی آن اجرا کرد.

 

یک چنین کاهش قیمتی را در آیپاد پرو نیز شاهد بودیم. پیکربندی 128 گیگابایتی از این تبلت در وب سایت ebay با قیمت 850  دلار به فروش رسید.

 کارشناسان "نمایندگی Dell" معتقدند در صورتی که قصد هدیه دادن را دارید شاید امروز روز شما باشد و خبر خوشحال کننده تر اینکه این  محصول به صورت رایگان برای کاربران ارسال خواهد شد ( به استثنای فروش آن در سایت آمازون). برای 24 ساعت، آمازون اقدام به ارائه ی تخفیف باور نکردنی 75% نموده است. نیازی به عضواصلی بودن در این سایت برای دریافت این هدیه ی یک روزه Dell نیست.

پیش بینی توشیبا از زیان های مالی بیشتر در سال جدید

نمایندگی توشیبا
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

شرکت ژاپنی توشیبا خاطر نشان کرده است که امسال نسبت به سال های گذشته، این شرکت متحمل زیان های بیشتری به دلیل هزینه های بازسازی و آنهم پس از شایعه ی زیان 13 میلیارد دلاری میباشد.

به نقل از نمایندگی توشیبا، Toshiba در مقایسه با سال قبل که متحمل زیان 550 میلیون ین ژاپن بود، امسال این زیان برابر با 710 میلیون  ین ژاپن ( 6 میلیون دلار) میباشد.مدیر ارشد اجرای این شرکت، یعنی آقای ماساشی مرماجی در یک کنفرانس مطبوعاتی خاطر نشان کرد که شرکت توشیبا انتظارات خود را کاهش داده است تا از ریسک خسارت های کسب و کاری خود بکاهد. وی همچنین خواستار تسریع فرآیند باز سازی ساختار شرکت شده است و همچنین خاطر نشان کرده است که در این فرآیند بازسازی، 240 نفر از کارکنان از بین 10 هزار نفر، شغل خود را از دست داده اند یا شکل آنها در شرکت تغییر کرده است.به گزراش "نمایندگی توشیبا" وی همچنین از طرح های شرکت برای فروش سهم بازار فروش لپ تاپ های توشیبا و تجهیزات خانگی گفته است. وی همچنین خاطر نشان کرده است که به احتمال یکی از خریداران خارجی، خریدار سهم تولید و فروش محصولات خانگی این شرکت خواهد بود. شرکت توشیبا در حال تلاش برای رهانیدن خود از این وضعیت ناهنجار بوده که به طوری که بتواند به سوددهی خود در سال 2009 میلادی برگردد. در دسامبر  امسال، توشیبا خاطر نشان کرد که 6800 شغل در این شرکت در آستانه ی نابودی قرار گرفته است.

شرکت دل، لپ تاپ های لینوکسی XPS 13 را مجهز به تراشه های Skylate خواهد کرد

نمایندگی Dell
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

شرکت دل اخیرا اقدام به فروش  لپ تاپ های Xps 13 خود با تخفیف ویژه نموده تا سریعا خود را برای مجهز نمودن مدل های جدید از این  لپ تاپ ها به تراشه های Skylate  آماده کند

لپ تاپ های بروز شده ی Dell xps 13 گامی جدید به سمت بهبود و ارتقای عملکرد خود خواهند برداشت.

شرکت دل به همراه شرکت Ubuntu  در یک اقدام مشترک  و تحت پروژه ی Spuntnik اقدام به طراحی لپ تاپ های xps 13 مجهز به تراشه های Skylate  نمودند. لپ تاپ هایی که تحت این پروژه تولید میشوند دستخوش تغییراتی نسبت به نسخه ی قبلی خود که در سال 2012 معرفی گردید قرار گرفتند. این نسخه ی جدید از لپ تاپ ها، تنها نسخه ی سبک وزن و باریک از لپ تاپ های مجهز به سیستم عامل لینوکس  و تراشه های Skylate میباشد.به گزارش "نمایندگی دل" با توجه به آمادگی دو شرکت برای تولید این  محصول، شرکت Dell در حال تلاش برای فروش مابقی محصولات باقی مانده از مدل قدیمی این لپ تاپ و آنهم با تخفیف ویژه میباشد. مدل های قبلی از پردازنده های BroadWell برخوردار میباشند. در حال حاضر شرکت دل هیچ اطلاعی در خصوص زمان ورود این محصول به بازار ارائه نداده است و حتی قیمت و مشخصه های سخت افزاری آن نیز مشخص نیست. ولی تنها اطلاعاتی که موجود است این بوده که  یک نمونه از این لپ تاپ، که مجهز به ویندوز 10 میباشد، با پردازنده ای سه هسته ای و با قیمت اولیه ی 799 دلار روانه ی بازار خواهد شد.

Xps 13 را میتوان کمی مشابه با مک بوک ایر اپل دانست که شباهت آن بیشتر به دلیل طراحی باریک و صفحه ی لمسی لبه به لبه ی آن میباشد.

به گزراش کارشناسان "نمایندگی دل" نسخه ی جدیدی از سیتسم عامل لینوکسی Ubuntu تحت عنوان wily werewolf عرضه گردیده است که  این شرکت بیشتر تمرکز خود را بر روی ارائه ی یک واسط کاربری لمسی از این سیستم عامل قرار داده است. از  این سیستم عامل قبلا بیشتر در سرور ها و سیستم های کامپیوتری استفاده میشود که در حال حاضر نیز تلاش است تا از این سیستم عامل برای اسمارت فون ها و تلویزیون ها نیز استفاده شود.

شرکت دل، اولین لپ تاپ پروژه ی spuntnik را در سال 2012 میلادی معرفی کرد. این پروژه به مرور زمان توسعه پیدا کرد و درایور ها و نرم افزار های بیشتری برای لپ تاپ های آن عرضه گردید.

یکی از کارشناسان نمایندگی Dell خاطر نشان کرده است که تراشه های skylate میتوانند به خوبی با سیستم عامل لینوکس نقش خود را ایفا نمایند. البته شرکت ubuntu، سیستم عامل های خود را برای تراشه های خاص بهینه نکرده است ولی  شرکت دل  قدم پیش گذاشته و درایور های این تراشه ها را برای هسته ی لینوکس عرضه نموده است.

شرکت مایکرسافت نیز اخیرا در حال تغییر سیستم عامل های ویندوزی خود برای سازگاری با پردازنده های skylate میباشد.کارشناسان "نمایندگی dell" معتقدند در حال حاضر مشخص نیست که آیا لپ تاپ هایی مانند xps 13 دارای ویژگی هایی مانند window hello که به کاربران اجازه ی استفاده از اثر انگشت، ردیابی چهره و سایر ویژگی های بیومتریک را میدهد، میباشد یا خیر. بسیاری از این ویژگی ها بستگی به سطح تراشه و قابلیت های جانبی مانند RealSense 3D Camer شرکت اینتل دارد.

لینوکس و ویندوز ممکن  است هر دو خود را برای تراشه های skylate وفق دهند ولی وجود ویژگی های خاص، بسته به انجمن open-source دارد که قصد پیاده سازی این ویژگی ها را بر روی هسته ی لینوکس دارد یا خیر.