رونمایی شرکت دل از اولین لپ تاپ 17 اینچی 2 در 1 ترکیبی

Dell

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

شرکت ایسوس را نمیتوان تنها تولید کننده ی لپ تاپ های ترکیبی 2 در 1 در رویداد Computex در این هفته دانست. شرکت دل نیز از یک سری از لپ تاپ های ترکیبی  2 در 1 که با قیمت 249 دلار شروع میشوند رونمایی کرد.

  در این مراسم شرکت دل از یک لپ تاپ 17 اینچی ترکیبی 2 در 1 رونمایی کرد که از ویژگ هایی مانند window hello در ویندوز  10 پشتیبانی  میکند ( ورود به سیستم از طریق تشخیص چهره). این لپ تاپ ممکن است از نظر حمل کمی با درد سر همراه باشد ولی یک نسخه ی 13  15 اینچی از آن نیز توسط دل ارائه شده است. هر سه مدل از نسل ششم پردازنده های اینتل برخوردار میباشند.

ادامه مطلب

آیا هنوز هم باید لپ تاپ های توشیبا را بخریم؟

توشیبا

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

با توجه به گزارش های واصله از توکیو، شرکت توشیبا به نقطه ی اوج فروش سهام خود رسیده است. البته جزئیات این موضوع هنوز اعلام نشده است و سؤالاتی در خصوص سرنوشت  بخش تبلت ها و لپ تاپ های توشیبا وجود دارد.

به گزارش نمایندگی توشیبا اخبار هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این شرکت ژاپنی با یک زیان 1.9 بیلیون دلاری روبرو بوده و منجر به اخراج عوامل ارشد اجرایی و حذف حدود 7 هزار کار از این شرکت شده است. به منظور افزایش درآمد، این شرکت قصد داشته تا بخش پزشکی خود را به شرکت Canon بفروشد.

ادامه مطلب

گزارش نمایندگی دل در مورد ویندوز 10 و انتقادات

نمایندگی دل
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

به گزارش نمایندگی دل در تابستان سال گذشته غول فناوری  یعنی مایکروسافت از مالکیت سیستم های کامپیوتری خواست تا ماشین های خود را به آخرین نسخه از سیستم عامل ویندوز ارتقا دهند. از آنجایی که در حال حاضر این ارتقا را بسیاری از مشتریان میتوانند به صورت رایگان انجام دهند، ولی قسمت هایی نیز وجود داشته که باید آنها را خریداری کرد و در صورتی که مایل به خرید آنها نیستید باید  از نصب آنها منصرف شوید.

شرکت مایکروسافت ویندوز 10 را در ابتدا به عنوان یک ارتقای اختیاری ارائه داد یعنی اینکه کاربران خودشان به دلخواه میتوانند در خصوص ارتقای سیستم های خود به ویندوز 10 تصمیم بگیرند. بعدا در این سال این شرکت اقدام کرد که توصیه میشود که این ارتقا صورت گیرد. مشکلی که وجود داشت این بود که بعضی از سیستم های کامپیوتری که قابلیت بروز رسانی سیستم خود را فعال کرده بودند متوجه شدند که این قابلیت به صورت خودکار دست به بروز رسانی به ویندوز 10 نیز میزند.

ادامه مطلب

7650 لپ تاپ شرکت دل با ارزش سه میلیون دلار به سرقت رفت

نمایندگی Dell

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

به نقل از پلیس لس آنجلس، تعداد 7650 لپ تاپ شرکت دل به ارزش 3 میلیون دلار از انبار این شرکت در منطقه ی هاربور به سرقت رفته است.

به گزارش نمایندگی دل سارقان مسلح اقدام به نفوذ به انبار این شرکت در لس آنجلس نمودند و بیش از 7 هزار لپ تاپ را به ارزش میلیون ها دلار به سرقت برده اند.پلیس خاطر نشان کرده است که سارقان اقدام به شکستن رمز امنیتی ورودی انبار نموده و وارد پارکینگ شدند. در عین حال 4 نفر مشکوک دیگر نیز به سرقت دو کامیون اقدام نمودند و به دنبال آن تریلی هایی که لپ تاپ های Dell  داخل آن بوده است را به کامیون متصل و آنها را از محل خارج نموده اند. در داخل هر  دو تریلی، 7650 لپ تاپ Inspiron شرکت دل به ارزش 3 میلیون دلار وجود داشت.بازرس ها خاطر نشان کرده اند که یکی این تریلی ها به صورت خالی صبح در شهر Saturday یافته شده اند.

ادامه مطلب

کاهش 400 دلاری لپ تاپ های گیمینگ Inspiron شرکت دل

نمایندگی دل

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active

امروزه در صورتی که قصد خرید یک محصول برای گیمینگ را داشته باشید بهتر است تا زمان بیشتری را صرف تحقیق در بازار نماید. در منبع خبری نمایندگی دل آمده است که شرکت دل اقدام به کاهش 400 دلاری بعضی از لپ تاپ های گیمینگ خود در خانواده ی Inspiron نموده است.

در صورتی که شما یکی از اعضای لیست JB Hi-Fi هستید، باید ایمیلی را به زودی در این هفته  دریافت نمایید که شامل تبلیغاتی در خصوص کاهش 400 دلاری قیمت لپ تاپ های سری 15 5000  شرکت Dell میباشد به طوری که قیمت آن از 1898 دلار به 1498 دلار کاهش داشته است. این محصول Dell با این قیمت کاهش یافته بسیار جای شگفتی دارد.به گزارش نمایندگی دل در حال حاضر  محصولات این خانواده از پردازنده های هفت هسته ای اینتل  سری 7600HQ برخوردار بوده و 8 گیگابایت حافظه ی اصلی برای آن در نظر گرفته شده است. یک پردازنده ی گرافیکی جی فورس GTX 960M نیز برای آن در نظر گرفته شده است. هیچ کارت خوان حافظه ی SSD برای این محصول وجود ندارد و تنها باید به 1 ترابایت  هارت درایو 2.5 اینچی نوع SATA  با سرعت 5400 دور در دقیقه بسنده کرد.