راهکار پیشنهادی پشتیبانان فنی شرکت های دل و اچ پی برای ویندوز 10

نمایندگی دل
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

ارائه ی رایگان ویندوز 10 از سوی مایکروسافت برای کاربران، مشکلاتی را برای سیستم های آنها به همراه داشت

 

در صورتی که با سازنده ی سیستم کامپیوتری تان تماس گرفتید و از بروز یک مشکل در عملکرد سیستم با ویندوز 10 اظهار شکایت نمودید، جای تعجب ندارد که آنها به شما اعلام کنند که سیستم عامل خود را به نسخه ی قبلی باز گردانید!

درطی تماس تلفنی که با بعضی از نمایندگی های محصولات دل و اچ پی داشتیم، اعلام کردند که کافی است ویندوز 10 را از روی سیستم خود حذف کنید و نسخه های قبلی سیستم عامل را بر روی سیستم خود نصب کنید.

به گزارش "نمایندگی dell" در طی مشکلی که در تاچ پد های محصولات دل در استفاده از ویندوز 10 پدید آمده بود با نمایندگی دل تماس گرفتیم و  آنها چگونگی حل مشکل را به ما اعلام کردند. همچنین اعلام کردند که میتوانید  سیستم خود را به نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز برگردانید تا این  مشکل رفع شود. مشکلی  که بعضی از سیستم های کامپیوتری اچ پی در استفاده از ویندوز 10 داشتند این بود که متأسفانه پانل کنترل دمای این سیستم ها از عملکرد خود باز مانده بود. و تنها جوابی که دریافت کردیم این بود که اکیدا توصیه میشود از سیستم عامل ویندوز 10 بر روی سیستم خود استفاده نکنید و خاطر نشان کردند برای حل مشکل کافی است تا سیستم را به حالت قبل برگردانید.کارشناسان "نمایندگی دل" گزارش میدهند برای بازگرداندن سیستم به حالت قبل، آنها یک USB با قیمت 40 دلار را برای انجام عملیات  به حالت اولیه باز گرداندن سیستم برای ما ارسال کردند. شرکت مایکروسافت امسال اقدام به ارائه ی نسخه ی رایگان ویندوز 10 برای مشتریانش نمود. در سال 2016 این شرکت، ویندوز 10 را در قالب یک سیستم عامل توصیه شده  مطرح خواهد نمود که فرآیند نصب آن به صورت خودکار بر روی بسیاری از سیستم های کاربران صورت خواهد گرفت. ولی در صورتی که این پشتیبانی های فنی همینطور بدین شکل نامطلوب ادامه داشته باشد، شاید کاربران از تصمیم خود برای ارتقا به ویندوز 10 پشیمان شده و به همان نسخه های قبلی بسند کنند.

چرا این مسئله مهم است؟کارشناسان "نمایندگی Dell" معتقدند درطی صحبتی که با تیم پشتیبانی دل و اچ پی داشتیم آنها خاطر نشان کردند که بهتر است در حال حاضر در صورت بروز مشکلات سخت افزاری در سیستم و در زمان کار با ویندوز 10،  سیستم خود را به حالت قبل باز گردانید . در حال حاضر  آنها اعلام کرده اند که با توجه به اینکه مایکروسافت در حال تلاش برای تبدیل ویندوز 10 خود به سردم دار سیستم عامل های کامپیوتری میابشد، در حال حاضر در سازگاری با محصولات خود با این سیستم عامل مشکل داشته و سعی در اصلاح این مشکلات خواهند داشت.

لپ تاپ جدید SkyLate شرکت Dell، با ظاهری کوچک‌تر، باریک‌تر و عملکردی سریع تر(قسمت اول)

نمایندگی Dell
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

لپ تاپ‌های جدید سری 5000 15 شرکت دل مشابه با لپ تاپ‌های سری XPS15 می‌باشند.

به گزارش "نمایندگی dell" لپ تاپ‌های سازمانی جدید شرکت دل که در سری 5000 15 عرضه شده‌اند بعضی از ویژگی‌های لپ تاپ‌های سری XPS13 را به ارث برده‌اند. بدون شک لپ تاپ‌های سری XPS 13 یکی از بهترین لپ تاپ‌های سال برای مشتریان میباشد که با صفحه نمایش 13 اینچ عرضه شده‌اند و ظاهری بسیار شکیل و لوکس دارند. در نگاه اول به لپ تاپ‌های سری 5000 15 شاید به اشتباه آنرا به عنوان لپ تاپ‌های سری XP13 در نظر بگیرید ولی اینطور نیست! این لپ تاپ‌ها نسخه‌ی بروز و ارتقا یافته ای از لپ تاپ‌های سری XPS 13 می‌باشند.

ویژگی‌های این لپ تاپ‌ها، شامل صفحه نمایشی تحت عنوان صفحه نمایش بی نهایت بوده که باعث کاهش اندازه‌ی 17 درصدی لپ تاپ نسبت به مدل‌های قبلی خود می‌باشد. دو پنل در این لپ تاپ‌ها در نظر گرفته شده است که هر دو زاویه‌ی دید وسیع که به نوعی مشابه با فناوری IPS می‌باشد برخوردار می‌باشند. صفحه نمایش با رزلوشون کمتر این محصول، یک صفحه نمایش با پانل  می‌باشد و مدل دیگر از یک پانل UHD یا اولترا اچ دی از رزولوشن  برخوردار می‌باشد.

چرا این پانل‌ها مهم هستند: شرکت دل از کیفیت محصولات خود مطمئن می‌باشد و از این رو بهترین ایده‌های خود را در خطوط تولید محصولات خود بکار می‌گیرد. اعتقاد بر آن است که این دو پانل هر کدام نقاط قوت و مثبت مربوط به خود را دارند که دل سعی کرده است این انتخاب را بر عهده‌ی کاربرانش بگذارد

انتخاب با شماست: پردازنده‌های Skylate یا Xeon

به گزارش کارشناسان "نمایندگی دل" علیرغم ظاهر باریک این لپ تاپ، از پردازنده‌های 45 واتی اینتل پشتیبانی می‌کند که از بین این پردازنده‌ها می‌توان به پردازنده‌ی هفت هسته ای 6820HQ، پردازنده‌ی 5 هسته ای 6300HQ و پردازنده‌ی XeonE3-1505M به علاوه‌ی سایر مدل‌های Xeon اشاره کرد. همه‌ی پردازنده‌ها جزء خانواده‌ی Slylate شرکت اینتل می‌باشند. این لپ تاپ‌ها مجهز به حافظه‌ی اصلی از نوع DDR4 بوده و از پورت USB نوع C نیز پشتیبانی می‌کند. پردازنده‌های Xeon نیز از حافظه‌های ECC DDR4 پشتیبانی می‌کنند.

 لپ تاپ‌های 15 5000 شرکت دل مجهز به صفحات نمایش 15.6 اینچی می‌باشند و البته باید در نظرداشت که مدل جدید فاقد بازل (bazel) می‌باشد.

این لپ تاپ‌ها از پردازنده‌های گرافیکی Quadro M1000M و یا پردازنده‌های گرافیکی Intel Pro 530 و o530 برخوردار میباشند.

فضای ذخیره سازی در این محصولات از فناوری NVMe m.2 برخوردار بوده که تا سقف 1 ترابایت می‌توان آنرا افزایش داد. همچنین می‌توانید به انتخاب خود، سفارش لپ تاپی با درایور ذخیره سازی 1 ترابایتی با ابعاد 2.5 اینچ و ضخامت 7 میلی متر را نیز بدهید. برای کاربرانی که قصد استفاده از مدل M.2 را دارند، می‌توان از باتری 2.5 اینچی برای اضافی نیز به منظور افزایش ظرفیت از 56 وات بر ساعت به 84 وات بر ساعت استفاده کرد.

در این لپ تاپ‌های جدید از تراک پاد مایکروسافت و همچنین یک صفحه نمایش بزرگ‌تر در مقایسه با XPS13 استفاده شده است.

در نهایت به نقل از "نمایندگی Dell"، لپ تاپ‌ها از فناوری بهینه ساز و حافظه‌ی قابل اطمینان که مختص به شرکت دل می‌باشد استفاده می‌کنند. این بهینه ساز می‌تواند کارائی لپ تاپ را بر اساس استفاده‌ی حرفه ای و یا معمولی تنظیم نماید. برای مثال در صورتی که یک اپلیکیش تک خطی باشد، می‌توان از مد Hyper-Threading برای افزایش کلاک پردازنده استفاده کرد. فناوری ذخیره سازی ایمن یا RMT نیز به شما اجازه‌ی تشخیص و نگاشت قسمت‌های بدعملکرد در حافظه‌ی اصلی را می‌دهد.

این لپ تاپ‌ها حدود 6 درصد از ضخامت کمتری نسبت به مدل قبلی خود برخوردار می‌باشند ولی اندازه‌ی صفحه نمایش یکی است.

Precision 15 500 را نمی‌توان تنها یک لپ تاپ دانست. شرکت دل اعلام کرده است که این محصول، یک محصول جدید با ظاهری جدید، باریک تر و عملکردی سریع تر میباشدو حدود 12 درصد وزن کمتر و 26 درصد ضخامت کمتر و 0 درصد سرعت بیشتر نسبت به مدل قبلی خود دارد. به نظر می‌رسد شرکت دل تحولی را در خط تولید محصولات سری 3000 و 5000 7000 خود صورت داده است.

شرکت توشیبا از حافظه ی ذخیره سازی بی سیم Canivo AeroMobile رونمایی کرد

نمایندگی رسمی توشیبا
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

به گزارش "نمایندگی رسمی توشیبا" این شرکت در این هفته علاوه بر معرفی یک فناوری پردازشی 15 نانومتری، از حافظه ی ذخیره سازی بی سیم خود تحت عنوان Canivo Aero Mobile نیز رونمایی کرد. این محصول، از کارائی بسیار بالا و مصرف انرژی پایین در مقایسه با هارد دیسک های اکسترنال برخوردار میباشد.  این فضای ذخیره سازی را میتوان با قیمت 209.99 دلار از وب سایت توشیبا و آنهم در مدل 128 گیگابایتی خریداری کرد.

به نقل از آقای ماسیک برازکی، نایب رئیس بازاریابی و توسعه ی شرکت توشیبا، شرکت توشیبا تلاش کرده تا این اطمینان را پیدا کند که همه ی محصولات ذخیرخ سازی آن  دارای کاربرد ساده و در عین حال قدرتمند میباشد.  این رسانه ی ذخیره سازی بی سیم، فرآیند ارتقا و دسترسی به محتوا  را آسان تر از قبل نموده است.

بررسی های به عمل آمده توسط "نمایندگی رسمی toshiba " نشان میدهد این دستگاه در ابعاد تو جیبی عرضه شده است و وزنی آسان و قابلیت حمل بسیار آسانی دارد. ضخامت آن کمتر از یک اینچ بوده و وزنی بالغ بر 4.23 اونس دارد. همچنین این فضای ذخیره سازی با یک اسلات کارت حافظه ی Sd برای ذخیره سازی تصاویر گرفته شده با دوربین دیجیتال برخوردار بوده و تا سفقف 8 دستگاه میتوانند همزمان به آن متصل شوند. یک باتری قابل شارژ داخلی نیز میتواند شارژ دهی 8 ساعته را برای این محصول فراهم سازد.

با توجه به گفته های کارشناسان "نمایندگی توشیبا"، حافظه ی SSD اکسترنال میتوانددر برابر ضربه و شوک  ها و نوسانات نیز مقاوم باشد . این درایور را میتوان برای مسافرت های طولانی ایده آل دانست چرا که به کاربران اجازه داده تا تصاویر خود را که به وسیله ی اسمارت فون ها یا تبلت ها میگیرند  در داخل این فضای ذخیره سازی ذخیره نمایند.

شرکت دل از تبلت Venue 10 7000 خود با دوربین Realsense ( که فعلا برای خرید موجود نیست) رونمایی کرد

نمایندگی رسمی دل
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

به گزارش "نمایندگی رسمی dell" این شرکت عضو دیگری را به خط تولید محصولات خانواده ی Venue خود افزود و آنرا Venue 10 7000 نامگذاری کرد . اگرچه  سری  قبلی این خانواده  یعنی Venue 8 7000 یک دستگاه کاربر پسند میباشد ولی این مدل بیشتر بازار تجاری  و کاری را مد نظر قرار داده است. این تبلت جدید از سیستم عامل اندروید 5.0 لولی پاپ برخوردار بوده و از قابلیت جدید Android For work برخوردار است. این قابلیت میتواند پروفایل هایی را بر روی دستگاه اندرویدی ایجاد کرده تا داده های کاری را از داده های شخصی جدا نگه دارد. این قابلیت به مدیریت IT اجازه داده تا تغییراتی را از راه دور و از طریق پروفایل کاری خود اعمال کرده و در عین حال داده های شخصی خود را  به صورت ایمن و محرمانه نگهداری نمایند.

در مقایسه با مدل قبلی این محصول یعنی Venue 10 5000، این مدل یک نسخه ی ارتقا یافته از مدل های قبل میباشد. شرکت دل در این مدل ، پردازنده ی Z3735 f را کنار گذاشته و  از پردازنده ی Atom Z3580 استفاده کرده است.

یکی دیگر از بروز رسانی ها در این محصول، اندازه ی صفحه نمایش و رزلوشون آن میباشد Venue 10 7000 از یک صفحه نمایش 10.5 اینچی با صفحه نمایش OLED و رزولوشن  برخوردار  میباشد. ظرفیت حافظه ی آن  مشابه با مدل قبلی برابر با 2 گیگابایت میباشد ولی نوع حافظه ی آن از نوع DDR3L-RS به LPDDR3 تغییر یافته است.

کارشناسان "نمایندگی رسمی دل" پس از بررسی روی این دستگاه فضای ذخیره سازی در این تبلت، یک فضای  16 گیگابایتی از نوع Emmc بوده که میتوان آنرا به 32 گیگابایت ارتقا داد.  اتصالات بی سیم آن از نوع 802.11 a/c ، بلوتوث نسخه ی 4 و Miracast میباشد. اتصالات Miracast برای اتصال به سرویس Dell Cast کاربرد دارد. از دیگر قابلیت های اتصالی این محصول میتوان به پورت HDMI اشاره کرد.

پورت ها شامل یک کارت خوان MicroSD ( که از فرمت های SD، SDHC و SDXC تا سقف 512 گیگابایت پشتیبانی میکند). یک پورت USV 2.0 و یک جک هدفون و میکروفون میباشد. با توجه به قدرت سخت افزاری این تبلت، شرکت دل از یک باتری 7000 میلی آمپری با هفت ساعت شارژ دهی میباشد.

اگرچه این تبلت یک تبلت تجاری میباشد ولی ویژگی بسیار قابل ملاحظه ی آن، دوربین آن میباشد. venue 8 7000  مجهز به یک دوربین عمیق مجهز به فناوری RealSense میباشد. برای آندسته از افرادی که با این فناوری آشنایی دارند، میدانند که این دوربین یک نوآوری کاملا برگرفته از شرکت اینتل میباشد. این دوربین در اصل متشکل از سه دوربین  8 مگاپیکسلی و 2 دوربین 720p میباشد که با فاصله های 80 میلی متری از همدیگر جدا قرار گرفته اند.

این قابلیت به کاربران اجازه داده تا طول و عرض و همچنین عمق تصویر را بدست آورند. همچنین میتوانید فوکوس تصویر را پس از عکس برداری تنظیم کنند. ابزار اندازه گیری را میتوان برای اندازه گیری ارتفاع یک شخص به کار برد.

شرکت دل قادر به تطبیق این ویژگی ها با یک تبلت باریک بود: یک تبلت با ضخامت 7.2 میلی متری که در سطح قابل ملاحظه ای در مقایسه با Venue 10 5000  که دارای ضخامت 10.49 میلی متر میباشد باریک تر است.

کارشناسان "نمایندگی دل" معتقدند در زمانی که یک کیبورد را به این تبلت ادغام میکنید، میتوان از آن در چندین مد استفاده کرد مانند مد های Clamshell و Stand   و یا Tent. اگرجه طراحی Venue 10 7000  مشابه با تبلت Yoga 2 لنوو میباشد ولی فاقد kickstand موجود در تبلت Yoga میباشد که بدین معنا بوده که شما باید برای استفاده از این تبلت در مد Standalon، متکی به کیبورد ادغام شده با آن باشید.

قیمت مدل اولیه ی Venue 10 5000 ، 299 دلار ( 349 دلار با کیبورد) بوده ولی در صورتی که قصد خرید Venue 10 7000  را که ماه می وارد بازار میشود داشته باشید، باید هزینه ی 499 دلار را برای آن در نظر بگیرید. در کل با 629 دلار میتوانید این محصول را به همراه کیبورد آن در اختیار داشته باشید. تا به امروز، این یکی از گران ترین تبلت های شرکت دل بوده که با توجه به قابلیت های آن،میتوان آنرا تبلتی ایده آل برای کاربران خانگی و حرفه ای دانست.

توشیبا این ماه از لپ تاپ تبدیل شدنی 4×1 خود رونمایی خواهد کرد

نمایندگی توشیبا
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

به گزارش "نمایندگی رسمی توشیبا"این شرکت از یک لپ تاپ تبدیل شدنی 4 در 1 که مجهز به  یک لولای دو محوری میباشد و میتواند تا 360 درجه بچرخد رونمایی خواهد کرد.  این محصول به مشتریانش اجازه داده تا  در چهار جهت از  آن استفاده نمایند: لپ تاپ، تب لت ، ارائه(presentation) و حضار(Audience). این مدل که Satellite Radus 11 نام دارد از  26 اکتبر امسال با قیمت اولیه ی 329.99 دلار روانه ی بازار خواهد شد.

این لپ تاپ مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 11.6 اینچی از فناوری TruBrte بوده و دارای یک وب کم داخلی HD نیز میباشد. مغز متفکر این محصول ترکیبی را یک پردازنده ی Celeron یا پنتیوم اینتل تشکیل داده که بسته به مدل میتوانید یکی را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به 4 گیگابایت حافظه ی اصلی ، پشتیبانی از کارت حافظه ی 32 گیگابایتی و 500 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی اشاره کرد. سیستم عامل انتخابی برای این محصول، ویندوز 8.1 خواهد بود.

لیست کوتاهی که از مشخصه های این محصول منتشر شده است نشان میدهد که این لپ تاپ مجهز به یک پورت USB 3.0، یک پورت USB 2.0، یک پورت خروجی HDMI و اسلات کارت حافظه SD میباشد. به نقل از این شرکت،  وزن این لپ تاپ کمتر از 3 پوند خواهد بود و با یک کیبورد تمام اندازه نیز عرضه خواهد شد.

 

به نقل از "کارشناسان فنی "نمایندگی رسمی توشیبا" انتظار میرود که ظاهر شگرف این محصول و با توجه به اینکه میتوان آنرا به عنوان یک سیستم کامپیوتری پورتابل در نظر گرفت، نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند، چرا که محصولی کاملا انعطاف پذیر و مطابق با هر نیاز کاربر در اختیار کاربران قرار میگیرد.

مدل 11.6 اینچی Satellite Radius را میتوان مدلی دانست که از الحاق مدل 15.6 اینچی این محصول که در وب سایت توشیبا منتشر شده است پدید آمده است. این مدل شامل یک پردازنده ی 5 هسته ای از نوع 4210U، 12 گیگابایت حافظه ی اصلی DDR3L و 1 ترابایت حافظه ی ذخیره سازی میباشد. از قابلیت های اتصالاتی در این محصول میتوان به اتصالات بی سیم AC و بلوتوث نسخه ی 4.0 اشاره کرد.

بررسی های "نمایندگی toshiba" نشان میدهد مشابه با مدل 11.6 اینجی، این مدل 15.6 اینچی شامل همان لولای دو محوره به منظور استفاده از لپ تاپ در چهار مد نمایشی میباشد. از دیگر ویژگی های آن میتوان به صفحه نمایش فول اچی دی از نوع IPS، پورت HDMI که میتواند خروجی نمایشی با کیفیت 4K  اولترا اچی دی را ارائه دهد  اشاره کرد.همچنین این مدل مجهز به یک وب کم با یک میکروفون دوگانه میباشد.

مدل 11.6 اینچی که ارزان تر  نیز میباشد، برای دانشجویانی که به دنبال محصولی ارزان و البته همه کاره میباشند ایده آل است. قیمت گذاری این محصول بسته به پیکربندی انتخابی از سوی کاربر از قیمت پایه ی 329.99 دلار شروع خواهد شد. این لپ تاپ در هفته های آینده در بازار آنلاین و بازار خرده فروشی و همچنین خود بازار اختصاصی توشیبا عرضه خواهد شد.