رنگین کمانی از لپ تاپ های برند Inspiron شرکت Dell مجهز به ویندوز 10 با قیمت پایه 199 دلار

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

در بین همه ی آیتم های زرق و برق دار و جذابی که در نمایشگاه CES در سال 2016 میلادی معرفی گردید، شرکت دل نیز محصولاتی شگرف را به رخ همگان کشید.

  نوت بوک Inspiron 11 3000 شرکت دل با قیمت پایه 199 دلار. این لپ تاپ با قیمتی مقرون به صرفه را میتوان نسخه ای کاملا تغییر یافته از خانواده لپ تاپ های Inspiron 11 3000  دل دانست  که مدرن ترین آن، یک لپ تاچ ترکیبی 2 در 1 بوده که با یک مانیتور گردان عرضه گردیده است.

به گزارش "نمایندگی دل" در این نوت بوک، شرکت دل بر این شعار متکی بوده که دقیقا برابر با پولی که مشتریان پرداخت میکنند، یک محصول را دریافت میکنند. با این لپ تاپ کار هایی فراتر از مرورگری وب، پیام رسانی نمیتوان انجام داد ولی کاربران زیادی وجود دارند که این لپ تاپ را برای نیازمندی های خود ایده آل میدانند. جدید ترین خط تولید Inspiron 11 3000 Dellبه دنبال باز کردن جایگاه خود در بین لپ تاپ های مقرون به صرفه میباشد  به طوری که نظر هر کاربری که به دنبال یک کروم بوک ارزان قیمت و مجهز به ویندوز 10 میباشد را به خود جلب کرده است.

 

 طراحی این نوت بوک Dell در همان نگاه اول، چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکند.کارشناسان "نمایندگی Dell" معتقدند طراحی ای دوست داشتنی با سه رنگ آبی، قرمز و سفید و مجهز به پردازنده ی Celeron  اینتل که با صفحه نمایش 11.6 اینچی، به محصولی ایده آل  و پرتابل مبدل گشته است به طوری که در سفر های روز مره میتوان به آسانی آنرا حمل کرد.  طراحی کیبورد این لپ تاپ Dell بر اساس ارگونومی استفاده ی اسان طراحی گردیده است و هیچ مشکلی در تایپ طولانی مدت متوجه کاربر نمیشود. این لپ تاپ همه کاره با قیمت اولیه ی 199 دلار روانه ی بازار گردیده است و در صورتی که به دنبال یک لپ تاپ ساده برای انجام کارهای روز مره ی خود و وب گردی هستید، حتما آنرا جزء یکی از انتخاب های خود قرار دهید.