راهکار پیشنهادی پشتیبانان فنی شرکت های دل و اچ پی برای ویندوز 10

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

ارائه ی رایگان ویندوز 10 از سوی مایکروسافت برای کاربران، مشکلاتی را برای سیستم های آنها به همراه داشت

 

در صورتی که با سازنده ی سیستم کامپیوتری تان تماس گرفتید و از بروز یک مشکل در عملکرد سیستم با ویندوز 10 اظهار شکایت نمودید، جای تعجب ندارد که آنها به شما اعلام کنند که سیستم عامل خود را به نسخه ی قبلی باز گردانید!

درطی تماس تلفنی که با بعضی از نمایندگی های محصولات دل و اچ پی داشتیم، اعلام کردند که کافی است ویندوز 10 را از روی سیستم خود حذف کنید و نسخه های قبلی سیستم عامل را بر روی سیستم خود نصب کنید.

به گزارش "نمایندگی dell" در طی مشکلی که در تاچ پد های محصولات دل در استفاده از ویندوز 10 پدید آمده بود با نمایندگی دل تماس گرفتیم و  آنها چگونگی حل مشکل را به ما اعلام کردند. همچنین اعلام کردند که میتوانید  سیستم خود را به نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز برگردانید تا این  مشکل رفع شود. مشکلی  که بعضی از سیستم های کامپیوتری اچ پی در استفاده از ویندوز 10 داشتند این بود که متأسفانه پانل کنترل دمای این سیستم ها از عملکرد خود باز مانده بود. و تنها جوابی که دریافت کردیم این بود که اکیدا توصیه میشود از سیستم عامل ویندوز 10 بر روی سیستم خود استفاده نکنید و خاطر نشان کردند برای حل مشکل کافی است تا سیستم را به حالت قبل برگردانید.کارشناسان "نمایندگی دل" گزارش میدهند برای بازگرداندن سیستم به حالت قبل، آنها یک USB با قیمت 40 دلار را برای انجام عملیات  به حالت اولیه باز گرداندن سیستم برای ما ارسال کردند. شرکت مایکروسافت امسال اقدام به ارائه ی نسخه ی رایگان ویندوز 10 برای مشتریانش نمود. در سال 2016 این شرکت، ویندوز 10 را در قالب یک سیستم عامل توصیه شده  مطرح خواهد نمود که فرآیند نصب آن به صورت خودکار بر روی بسیاری از سیستم های کاربران صورت خواهد گرفت. ولی در صورتی که این پشتیبانی های فنی همینطور بدین شکل نامطلوب ادامه داشته باشد، شاید کاربران از تصمیم خود برای ارتقا به ویندوز 10 پشیمان شده و به همان نسخه های قبلی بسند کنند.

چرا این مسئله مهم است؟کارشناسان "نمایندگی Dell" معتقدند درطی صحبتی که با تیم پشتیبانی دل و اچ پی داشتیم آنها خاطر نشان کردند که بهتر است در حال حاضر در صورت بروز مشکلات سخت افزاری در سیستم و در زمان کار با ویندوز 10،  سیستم خود را به حالت قبل باز گردانید . در حال حاضر  آنها اعلام کرده اند که با توجه به اینکه مایکروسافت در حال تلاش برای تبدیل ویندوز 10 خود به سردم دار سیستم عامل های کامپیوتری میابشد، در حال حاضر در سازگاری با محصولات خود با این سیستم عامل مشکل داشته و سعی در اصلاح این مشکلات خواهند داشت.