رونمایی از جدید ترین لپ تاپ شرکت دل مجهز به فناوری VR

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

شرکت دل در نمایشگاه IFA امسال از دو لپ تاپ 13 . 15 و 17 اینچی مجهز به فناوری واقعیت مجازی VR رونمایی کرد.

این لپ تاپ های دل میتوانند از آخرین ویژگی های ردیابی چشمی و همچنین کارت های گرافیکی مدرن NVIDIA برای علاقه مندان به بازی پشتیبانی نماید. مدل بزرگ این لپ تاپ ها که صفحه  نمایش 17 اینچی دارد، مجهز به تراشه ی گرافیکی GTX 1080 شرکت NVIDIA بوده در حالی که مدل های 15 و 13 اینچی به ترتیب از تراشه های گرافیکی GTX 1070 و GTX1060 برخوردار میباشند.  همه ی این مدل ها از فناوری VR و هندست های HTC Vive پشتیبانی  میکنند.

 

به گزارش نمایندگی دل مدل های 17 و 15 اینچی به صورت کامل  طراحی جدیدی دارند و این امر باعث شده تا بخش های بیشتری از سوی دل به این محصولات اضافه شود که از  جمله ی آن میتوان به سیستم خنک رسانی در پشت دستگاه و باریک شدن 25 درصدی آنها اشاره کرد. بدنه ی این لپ تاپ ها از آلومینیوم و آلیاژ منیزیوم بوده که کیفیت بسیار قوی و خاصی بدان بخشیده است.

 

کارشناسان نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل گزارش میدهند که مغز متفکر این محصولات را پردازنده های 7 هسته ای اینتل  نسل ششم  تشکیل داده است. به نقل از دل، مدل های 15 و 17 اینچی از صفحات نمایش مجهز به فناوری IPS برخوردار بوده و از فناوری G-Sync نیز پشتیبانی میکنند. 4 گیگابایت حافظه ی اصلی با فرکانس 262 7مگاهرتز نیز برای این محصولات در نظر گرفته شده است.

شرکت دل اقدام به اضافه نمودن قابلیت Window hello به هر سه مدل نموده است بدین شکل که میتوانید با قرار دادن صورت تان در جلوی صفحه  نمایش، وارد سیستم شود. همچنین قابلیت ردیابی چشمی Tobii را بدان اضافه کرده است. با این فناوری قادر خواهید بود تا از طریق چشم  اقدام به قفل نمودن و یا باز کردن قفل دستگاه بنمایید. مشابه با لپ تاپ های MSI، این مدل ها میتوانند اخم شما را تشخیص داده و الگوی اخم شما را به عنوان ابزاری برای کمک به بهبود بازی با این مدل ها بکار گیرند. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی مبنی بر زمان و تاریخ انتشار این لپ تاپ دل از سوی Dell ارائه نشده است ولی به نظر میرسد مدل های 15  و 17 اینچی در 30 ام سپتامبر امسال در ایالت متحده و 4 ام اکتبر در بریتانیا رونمایی شوند. مدل 13 اینچی نیز در هر دو ایالت در نوامبر رونمایی خواهد شد.

 

برچسب ها: نمایندگی دل, نمایندگی Dell, نمایندگی رسمی دل, لپ تاپ های دل, تعمیر دل, تعمیر لپ تاپ دل, نمایندگی تعمیر دل