شرکت دل از تبلت Venue 10 7000 خود با دوربین Realsense ( که فعلا برای خرید موجود نیست) رونمایی کرد

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

به گزارش "نمایندگی رسمی dell" این شرکت عضو دیگری را به خط تولید محصولات خانواده ی Venue خود افزود و آنرا Venue 10 7000 نامگذاری کرد . اگرچه  سری  قبلی این خانواده  یعنی Venue 8 7000 یک دستگاه کاربر پسند میباشد ولی این مدل بیشتر بازار تجاری  و کاری را مد نظر قرار داده است. این تبلت جدید از سیستم عامل اندروید 5.0 لولی پاپ برخوردار بوده و از قابلیت جدید Android For work برخوردار است. این قابلیت میتواند پروفایل هایی را بر روی دستگاه اندرویدی ایجاد کرده تا داده های کاری را از داده های شخصی جدا نگه دارد. این قابلیت به مدیریت IT اجازه داده تا تغییراتی را از راه دور و از طریق پروفایل کاری خود اعمال کرده و در عین حال داده های شخصی خود را  به صورت ایمن و محرمانه نگهداری نمایند.

در مقایسه با مدل قبلی این محصول یعنی Venue 10 5000، این مدل یک نسخه ی ارتقا یافته از مدل های قبل میباشد. شرکت دل در این مدل ، پردازنده ی Z3735 f را کنار گذاشته و  از پردازنده ی Atom Z3580 استفاده کرده است.

یکی دیگر از بروز رسانی ها در این محصول، اندازه ی صفحه نمایش و رزلوشون آن میباشد Venue 10 7000 از یک صفحه نمایش 10.5 اینچی با صفحه نمایش OLED و رزولوشن  برخوردار  میباشد. ظرفیت حافظه ی آن  مشابه با مدل قبلی برابر با 2 گیگابایت میباشد ولی نوع حافظه ی آن از نوع DDR3L-RS به LPDDR3 تغییر یافته است.

کارشناسان "نمایندگی رسمی دل" پس از بررسی روی این دستگاه فضای ذخیره سازی در این تبلت، یک فضای  16 گیگابایتی از نوع Emmc بوده که میتوان آنرا به 32 گیگابایت ارتقا داد.  اتصالات بی سیم آن از نوع 802.11 a/c ، بلوتوث نسخه ی 4 و Miracast میباشد. اتصالات Miracast برای اتصال به سرویس Dell Cast کاربرد دارد. از دیگر قابلیت های اتصالی این محصول میتوان به پورت HDMI اشاره کرد.

پورت ها شامل یک کارت خوان MicroSD ( که از فرمت های SD، SDHC و SDXC تا سقف 512 گیگابایت پشتیبانی میکند). یک پورت USV 2.0 و یک جک هدفون و میکروفون میباشد. با توجه به قدرت سخت افزاری این تبلت، شرکت دل از یک باتری 7000 میلی آمپری با هفت ساعت شارژ دهی میباشد.

اگرچه این تبلت یک تبلت تجاری میباشد ولی ویژگی بسیار قابل ملاحظه ی آن، دوربین آن میباشد. venue 8 7000  مجهز به یک دوربین عمیق مجهز به فناوری RealSense میباشد. برای آندسته از افرادی که با این فناوری آشنایی دارند، میدانند که این دوربین یک نوآوری کاملا برگرفته از شرکت اینتل میباشد. این دوربین در اصل متشکل از سه دوربین  8 مگاپیکسلی و 2 دوربین 720p میباشد که با فاصله های 80 میلی متری از همدیگر جدا قرار گرفته اند.

این قابلیت به کاربران اجازه داده تا طول و عرض و همچنین عمق تصویر را بدست آورند. همچنین میتوانید فوکوس تصویر را پس از عکس برداری تنظیم کنند. ابزار اندازه گیری را میتوان برای اندازه گیری ارتفاع یک شخص به کار برد.

شرکت دل قادر به تطبیق این ویژگی ها با یک تبلت باریک بود: یک تبلت با ضخامت 7.2 میلی متری که در سطح قابل ملاحظه ای در مقایسه با Venue 10 5000  که دارای ضخامت 10.49 میلی متر میباشد باریک تر است.

کارشناسان "نمایندگی دل" معتقدند در زمانی که یک کیبورد را به این تبلت ادغام میکنید، میتوان از آن در چندین مد استفاده کرد مانند مد های Clamshell و Stand   و یا Tent. اگرجه طراحی Venue 10 7000  مشابه با تبلت Yoga 2 لنوو میباشد ولی فاقد kickstand موجود در تبلت Yoga میباشد که بدین معنا بوده که شما باید برای استفاده از این تبلت در مد Standalon، متکی به کیبورد ادغام شده با آن باشید.

قیمت مدل اولیه ی Venue 10 5000 ، 299 دلار ( 349 دلار با کیبورد) بوده ولی در صورتی که قصد خرید Venue 10 7000  را که ماه می وارد بازار میشود داشته باشید، باید هزینه ی 499 دلار را برای آن در نظر بگیرید. در کل با 629 دلار میتوانید این محصول را به همراه کیبورد آن در اختیار داشته باشید. تا به امروز، این یکی از گران ترین تبلت های شرکت دل بوده که با توجه به قابلیت های آن،میتوان آنرا تبلتی ایده آل برای کاربران خانگی و حرفه ای دانست.