با این مدل لپ تاپ های Dell بیشتر کار کنید و کمتر هزینه کنید

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

در بیش از 12 مدل از لپ تاپ های Dell سری Inspiron و XPS، تا حدود 700 دلار میتوان صرفه جویی کرد.

امروزه گذراندن زندگی بدون وجود لپ تاپ عملا کاری غیر ممکن است؛ خواه در زمینه ی انجام تکالیف، زمینه ی کاری و یا فقط مدیریت رویدادهای عمومی زندگی. مطمئنا، یک سیستم خانگیِ قدیمی هم از پس این کارها بر می آید، اما آیا واقعا چه کسی میتواند در این دنیای سریع وقتش را صرف یک سیستم قدیمی که همیشه به یک میز چسبیده بکند؟ امروزه آزادی در هنگام انجام کارهای شخصی، پایین آوردن مقدار زمانی که در کارهای طولانی هدر می رود و برقراری ارتباط آسان با دوستان و همکاران در داخل و خارج از شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است. بالاخره روزی رسیده که شما میتوانید سیستم رومیزی تان را به پارک ببرید.

به گزارش نمایندگی دل در ایران با استفاده از لپ تاپ هایی که قیمت هایی فراتر از بودجه ی متوسط ما دارند، کل این کارها را میتوان با کمترین هزینه انجام داد (البته با این وجود که لپ تاپ ها برخی از قابلیت های سیستم های سنتی را ندارند). لپ تاپ ها نسبت به هم نوعان ثابت خود (سیستم های رومیزی) توانایی انجام حجم بالاتری از کارها را دارند و برای خرید یکی از آنها نیاز به دریافت وام و کمک هزینه ندارید.

این مورد در آخرین فروش های شرکت Dell صدق می کند. سازنده ی سخت افزار قیمت 20 مدل از لپ تاپ های کیفیت بالای سری Inspiron و XPS را کاهش داده است؛ این مدل ها تا 740 دلار کاهش قیمت داشته اند. تمام مدل ها از Inspiron 15 3000 تا premium XPS 15 در عین دارا بودنِ آپشن های زیاد برای نیازهای محاسباتی و بودجه های مختلف، از تخفیف بالایی برخوردار هستند. 

اگر میخواهید فهرست کامل لپ تاپ های تخفیف خورده را ببینید، کافیست که به صفحه ی فروش Dell سر بزنید. در هر صورت عجله کنید، این مزایده ها فقط تا پنجشنبه هشتم فوریه در دسترس هستند.

برچسب ها: نمایندگی دل, نمایندگی Dell, Inspiron, نمایندگی رسمی دل, لپ تاپ های دل, تعمیر دل, تعمیر لپ تاپ دل, نمایندگی تعمیر دل