شرکت توشیبا از حافظه ی ذخیره سازی بی سیم Canivo AeroMobile رونمایی کرد

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

به گزارش "نمایندگی رسمی توشیبا" این شرکت در این هفته علاوه بر معرفی یک فناوری پردازشی 15 نانومتری، از حافظه ی ذخیره سازی بی سیم خود تحت عنوان Canivo Aero Mobile نیز رونمایی کرد. این محصول، از کارائی بسیار بالا و مصرف انرژی پایین در مقایسه با هارد دیسک های اکسترنال برخوردار میباشد.  این فضای ذخیره سازی را میتوان با قیمت 209.99 دلار از وب سایت توشیبا و آنهم در مدل 128 گیگابایتی خریداری کرد.

به نقل از آقای ماسیک برازکی، نایب رئیس بازاریابی و توسعه ی شرکت توشیبا، شرکت توشیبا تلاش کرده تا این اطمینان را پیدا کند که همه ی محصولات ذخیرخ سازی آن  دارای کاربرد ساده و در عین حال قدرتمند میباشد.  این رسانه ی ذخیره سازی بی سیم، فرآیند ارتقا و دسترسی به محتوا  را آسان تر از قبل نموده است.

بررسی های به عمل آمده توسط "نمایندگی رسمی toshiba " نشان میدهد این دستگاه در ابعاد تو جیبی عرضه شده است و وزنی آسان و قابلیت حمل بسیار آسانی دارد. ضخامت آن کمتر از یک اینچ بوده و وزنی بالغ بر 4.23 اونس دارد. همچنین این فضای ذخیره سازی با یک اسلات کارت حافظه ی Sd برای ذخیره سازی تصاویر گرفته شده با دوربین دیجیتال برخوردار بوده و تا سفقف 8 دستگاه میتوانند همزمان به آن متصل شوند. یک باتری قابل شارژ داخلی نیز میتواند شارژ دهی 8 ساعته را برای این محصول فراهم سازد.

با توجه به گفته های کارشناسان "نمایندگی توشیبا"، حافظه ی SSD اکسترنال میتوانددر برابر ضربه و شوک  ها و نوسانات نیز مقاوم باشد . این درایور را میتوان برای مسافرت های طولانی ایده آل دانست چرا که به کاربران اجازه داده تا تصاویر خود را که به وسیله ی اسمارت فون ها یا تبلت ها میگیرند  در داخل این فضای ذخیره سازی ذخیره نمایند.