لپ تاپ های XPS شرکت دل با پردازنده ی نسل هفتم

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

برایان کرینکو نایب رئیس شرکت دل در طی کنفرانسی به ارائه ی دستگاهی پرداخت که قادر به نمایش ویدئوهای 4K میباشد. این تراشه میتواند ویدئوهای 10-Bit HEVC را رمز گشائی کرده و بتواند ویدئوهای 4K را بدون هیچگونه نقصانی نمایش دهد.

به گزارش نمایندگی دل شرکت اینتل در طی کنفرانسی از نسل هفتم پردازنده های خود و مشخصات آن رونمایی کرد. میتوان انتظار داشت که با بکار گیری این پردازنده ها در لپ تاپ ها بتوان ویدئوهایی با رزولوشن های فوق العاده سنگین را نمایش داد.

در این مراسم بیشتر  تمرکز ها بر روی قابلیت های گرافیکی این پردازنده ی  نسل هفتم بود. این پردازنده میتواند به راحتی بازی هایی که گرافیک فوق العاده سنگینی دارند را اجرا نماید. به نقل از نمایندگی رسمی دل ، تراشه های نسل هفتم این شرکت را میتوانید از شرکای تجاری این شرکت خریداری کنید.

کارشناسان نمایندگی دل اینگونه بیان میکنند که جزئیات کمی در خصوص مشخصه های دقیق این تراشه ها وجود دارد. در طول این رویداد، اینتل از یک  دستگاه 2 کاره که مجهز به پردازنده ی Kaby Lake بود نیز رونمایی کرد. انتظار میرود که Transformer 3 شرکت ایسوس نیز از این نوع پردازنده ها استفاده کند.

برچسب ها: نمایندگی دل, نمایندگی Dell, Inspiron, نمایندگی رسمی دل, لپ تاپ های دل, تعمیر دل, تعمیر لپ تاپ دل