سایت لپ تاپ دل

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

سایت لپ تاپ دل

 

 

سایت لپ تاپ دل
سایت لپ تاپ دل

به توضیحات سایت لپ تاپ دل شرکت دل از بزرگ ترین شرکت ها در زمینه تکنولوژی دیجیتال در دنیا محسوب میشود و محصول اصلی این شرکت لپ تاپ های دل است که در بسیاری از کشور های دنیا لپ تاپ دل پرفروش ترین لپ تاپ است . دل موفقیت های زیادی در طول فعالیت خود بدست آورده است اما بگذارید کمی از تاریخچه  پیدایش برند دل برای شما بگوییم .

بنیانگذار شرکت دل

شرکت دل توسط یک جوان 19 ساله به نام مایکل دل در سال 1984 تاسیس شد . این پسر پولی برای تاسیس این برند نداشت و برای همین از پدر و مادر خود 1000 دلار قرض کرد و نام فامیلی خود را روی شرکت خود گذاشت و این برند در ایالت تگزاس آمریکا در شهر راند راک تاسیس کرد . مایکل ایده های بزرگی داشت و در همان اوایل کار با فکرهای بزرگش توانست پیشرفت زیادی برای کمپانی خود کسب کند .

 

سایت لپ تاپ دل
سایت لپ تاپ دل

دل تنها چهار سال پس از تاسیس خود ارزش شرکت خود را از 1000 دلار به 85 میلیون دلار رساند که این رقم رقم بسیار بزرگی بود و شروعی برای موفقیت های برند دل و لپ تاپ هایش در تمام دنیا . تنها چند سال بعد برند دل توانست در بین 500 برند برتر دنیا قرار گیرد و مایکل دل توانست جوانترین مدیر عامل بین تمام این برند ها بشود و خود را در این عرصه ثابت کند . این برند بر خلاف تمام برند ها که بسیاری از محصولات در تولید میکنند فقط لپ تاپ و تجهیزات وابسته به لپ تاپ را تولید میکند که شاید یکی از دلایل موفقیت های بسیار برند دل همین مساله باشد .

ایده مایکل دل برای فروشگاه اینترنتی

سایت لپ تاپ دل
سایت لپ تاپ دل

مایکل دل در سالهای بعد ایده که از اوایل تاسیس برندش داشت را اجرایی کرد . او میخواست محصولات خود را بدون واسته به کاربران بفروشد . و در آن زمان مانند امروز سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مرسوم نبودند ولی مایکل دل فروشگاه خود را  تاسیس کرد که تمام مصولات خودش را بدون حتی یک واسته مستقیم به کاربران بفروشد . سایت دل در سال 1996 افتتاح شد و تنها در 6 ماه توانست فروش خود را به روزی یک میلیون دلار برساند که این عدد بسیار برای یک فروشگاه اینترنتی زیاد بود .

دل در سال 2010 توانست سومین برند بزرگ دنیا در زمینه تولید کامپیوتر های خانگی شود که بسیار لغب مهمی بود و سال بعد رتبه دوم را کسب کرد  همچنین در سال2014 دل به همراه اپل به عنوان با کیفیت ترین و پرفروش ترین لپ تاپ های ددنیا شناخته شدن و در سال 2016 دل توانست لغب پرفروش ترین لپ تاپ ویندوزی در تمام دنیا را به خودد اختصاص دهد . دل در تمام دنیا بیش از 100000 کارمند دارد و جزو غولهای تکنولوژی حساب میشود که در تمام 5 قاره دارای نمایندگی فعال می باشد .

 

دل در ایران

سایت لپ تاپ دل
سایت لپ تاپ دل

از اوایل حضور تکنولوژی در کشورمان در جزو برند هایی بود که توانست محبوبییت خاصی بین تمام کاربران ایرانی کسب کند که این محبوبیت را به خاطر کیفیت مناسب و ماندگاری بالای لپ تاپ  ها بدست آورد سایت لپ تاپ دل در ایران هم کار فروش محصولات را انجام میدهد و هم در زمینه خددمات پس از فروش بسیار فعال است در سایت لپ تاپ دل شما میتوانید قیمت ها و کانفیگ های لپ تاپ ها را با هم مقایسه کنید اما شاید مهم ترین دلیل موفقیت برند دل در کشورمان خدمات پس از فروش ان است .

در زمینه خدمات پس از فروش دل توانسته بهترین خدمات را به کاربران خود عرضه کند و طوری که بسیاری از کاربران محصولات دیجیتال طرفدار برند دل میباشند . با توجه به پیشرفته شدن روز به روز لپ تاپ ها شما در سایت لپ تاپ دل هم میتواندید ملاحظه کنید که نوغ تعمیرات لپ تاپ ها دیگر مانند سالهای گذشته نیست و به دلیل شیوه اسمبل کردن قطعات روی برد لپ تاپ ها تعمیرات لپ تاپ احتیاج به تجهیزات خاصی دارد که نمایندگی های دل در سراسر دنیا تجهیز به این تجهیزات هستند و با بهره گیری از کارشناسان زبده توانسته اند که پروسه تحویل ، عیب یابی و تعمیر را به حداقل برسانند . شما هم میتوانید با جستجو در فضای وب نظر کاربران را جع به این برند را جویا شوید و ببینید که بسیار ی از کاربران از این برند آمریکایی راضی هستند .