تعمیرات لپ تاپ دل

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

تعمیرات لپ تاپ دل

تعمیرات لپ تاپ دل از جمله مواردی است که ذهن بسیاری از مصرف کنندگان را به خود کشغول کرده است. از شرکت های بزرگی که جزو قدیمی ترین برند ها در زمینه آی تی و تکنولوژی های دیجیتال هستند میتوان به راحتی به شرکت دل اشاره کرد.

این برند، برند محبوب مردم ایران شاید جزو اولین لپ تاپ هایی بودند که مردم ایران از نزدیک دیدند . شرکت دل شرکتی میلیون دلاری است که توسط یک پسر 19 ساله با سرمایه ای 1000 دلار در سال 1984 در تگزاس آمریکا تاسیس شد .

بله شاید باورتان نشود که این شرکت امروزی که از بزرگترین غولهای صنعت تکنولوژی دیجیتل محسوب میشود فقط با 1000 دلار آن هم توسط یک پسر 19 ساله تاسیس شد .

مایکل دل موسس Dell

اسم این پسر مایکل دل بود و فامیلی خود را برای نام برندش انتخاب کرد او چند سال بعد توانست سود خودش را یه 88 میلیون دلار برساند .به گزارش نمایندگی تعمیرات لپ تاپ دل در عرض چند سال ارزش این شرکت از هزار دلار به میلیون ها دلار رسید.

همچنین مایکل دل توانست به انتخاب مجله های معتبر به جوانترین مدیر عامل موفق تبدیل شد و همچنین باعث شد که با این عناوین سود های زیادی به سمت این برند سرازیر شود .

مایکل در سال های بعد تصمیم گرفت که سایتی برای برند دل تاسیس کند و محصولات خود را از طریق سایت خود بفروشد .

این مساله در نوع خود بسیار خلاقانه بود سایت دل در سال 1996 تاسیس شد و تنها شش ماه بعد این سایت روزی یک میلیون دلار محصولات خود را بفروش میگذاشت .

رتبه دل در فروش

نمایندگی دل گزارش میکند در سال 2010 برند دل بعد از اچ پی و ایسر سومین برند دنیا در زمینه تولید کامپیوتر های خانگی شد . در سال 2015 دل توانست بعد از اپل به عنوان بزرگترین و با کیفیت ترین تولید کننده لپ تاپ در دنیا شناخته شود.

بررسی های نمایندگی تعمیرات  لپ تاپ دل نشان میدهد در سال 2016 هم رتبه دوم در زمینه بزرگ ترین تولید کننده لپ تاپ ها را به خود اختصاص داد و همچنین برترین تولید کننده لپ تاپ ویندوزی در تمام دنیا شد .

برند دل بیش از 10000 هزار کارمند در تمام دنیا دارد و ارزش این برند در سال 2016 بیش از 50 میلیارد دلار بوده است .

برند دل بیشتر در زمینه کامپیوتر های شخصی و محصولات مرتبط آن فعالیت میکند و این برند در بهترین شهر های دنیا و تقریبا در تمام دنیا نمایندگی دارد و بسیاری از این نمایندگی ها حرف اول را در زمینه فروش محصولات دیجیتال در آن شهر میزنند .

دل در ایران

با این توضیحات شما میتوانید دریابید که با برند بزرگی طرف هستید برندی که اگر اولین نباشد  از اولین و بهترین ها در زمینه تکنولوژی دیجیتال و آی تی است .

بررسی های نمایندگی Dell نشان میدهد حال این برند هم مانند بسیاری از برند ها در اولین حضور تکنولوژی های دیجیتال در ایران در کشورمان حضور فعال داشته و توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند .

این برند نمایندگی های بسیاری در کشورمان داراست که در این نمایندگی ها کار تعمیرات و فروش را انجام میدهند . تعمیرات لپ تاپ دل دیگر مانند سالهای گذشته نیست و بسیار پیشرفته شده .

تجهیزات پیشرفته نمایندگی دل

این پیشرفت باعث شده که تعمیرات لپ تاپ دل احتیاج به تجهیزات پیشرفته داشته باشد و این تجهیزات پیشرفته را نمایندگی لپ تاپ دل  تامین کرده است . شما هم میتوانید با جستجو در گوگل نظر کاربران را در خصوص تعمیرات لپ تاپ دل در نمایندگی های دل جویا شوید .

مساله تعمیرات لپ تاپ بسیار مهم است . شما به عنوان کسی که کاربر لپ تاپ دل است میتوانید با مراجعه به نمایندگی های دل در سراسر ایران اقدام به تعمیرات لپ تاپ خود کنید .

و در اسرع وقت با حرفه ای ترین و بروز ترین تجهیزات لپ تاپ شما تعمیر خواهد شد . اما بسیاری از کاربران برای دلایلی همچون نزدیک بودن مرکز تعمیر غیر رسمی و یا ارزان تر بودن خدمات آن به مراکز تعمیر غیر رسمی مراجعه میکنند .

در مواردی بوده که بسیاری از افرادی که به مراکز غیر مجاز تعمیر مراجعه کردند بعد از چند وقت متوجه شدند که قطعات اصلی آنها با قطعات تقلبی تعویض شده و کاربر این موضوع را بعد از سال ها متوجه شده .

پس به شما پیشنهاد میکنیم برای تعمیرات لپ تاپ دل خود به نمایندگی های رسمی و مورد تایید آن برند مراجعه کنید و از خدمات آن بهره برد .