در صورت عدم اپدیت به ویندوز 10 ،یک لپ تاپ دل هدیه بگیرید!

امتیاز کاربران

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
 

به گزارش نمایندگی لپ تاپ دل تنها چندین هفته به پایان ارتقای رایگان به ویندوز 10 از سوی مایکروسافت باقی مانده است و مایکروسافت نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا سیستم های بیشتری را ارتقا دهد. در صورتی که لپ تاپ تان را به فروشگاه های مایکروسافت ببرید و متخصصین آنها نتوانند سیستم شما را به ویندوز 10 ارتقا دهند، آنها یک لپ تاپ دل سری Inspiron 15 به شما خواهند داد. البته دلایل مرموزی در این کار نهفته است.

حدود 100 فروشگاه مایکروسافت در ایالت متحده وجود دارد که این سرویس را ارائه میدهند البته این سرویس تا 29 جولای امسال برقرار میباشد.

به گزارش نمایندگی دل البته شما باید لپ تاپ را به صورت سالم تحویل فروشگاه دهید و هر گونه نقصانی مانند شکسته بودن صفحه نمایش، تغییر در دستگاه قابل قبول نیست. در صورتی که مایکروسافت بتواند محصول شما را به ویندوز 10 ارتقا دهد، دیگر لپ تاپ هدیه ای دریافت نمیکنید. ولی با این حال، یک تخفیف 20 دلاری نیز برای خرید نسخه ی خانگی Office 365 به شما داده خواهد شد.کارشناسان نمایندگی دل همچنین عنوان کردند  در صورتی که تا قبل از 29 ام  جولای لپ تاپ تان را ارتقا ندهید، باید 119 دلار برای خرید نسخه ی خانگی ویندوز 10 و 199 دلار برای خرید نسخه ی حرفه ای آن پرداخت کنید.

یک تخفیف ماهیانه نیز از سوی مایکروسافت برای شرکت ها در نظر گرفته شد است. یعنی به ازای هر ارتقای ویندوز از سوی شرکت ها، 7 دلار به آنها هدیه داده خواهد شد. البته این سرویس برای شرکت های بزرگ میباشد. با این حال به نظر ارزش فرستادن لپ تاپ تان برای ارتقا به ویندوز 10 وجود دارد.

 

برچسب ها: نمایندگی دل, نمایندگی Dell, Inspiron, نمایندگی رسمی دل, لپ تاپ های دل, تعمیر دل, تعمیر لپ تاپ دل