لپ تاپ دل، در فضای کاری منجفر شد

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

اجازه دهید این مقاله ی آموزشی دلیلی باشد که چرا باید از تجهیزات الکترونیکی تان به شکلی  محتاطانه استفاده کنید

 

به گزارش نمایندگی دل یکی از خانم هایی که از یکی از مدل های قدیمی لپ تاپ XPS شرکت Dell در محل کار خود استفاده میکرد، در صبح روز دوشنبه پس از منفجر شدن کامپیوتر خود به شدت احساس ترس و وحشت نمود .

 

در گوشه ی بالا سمت راست ویدئوی بدست آمده از دوربین های نظارتی در محل کار، مردی مشاهده میشود که وارد فضای کاری شده و این زن اقدام به عقب کشیدن صندلی کاری خود و روشن کردن یک سیگار در جلوی وی میکند.  با مشاهده ی دقیق ویدئو، شاهد انعکاس شعله ی سیگار در پنجره ی کنار در بودیم.

 

به نقل از سخنگوی  شرکتی که آن زن در آن کار میکرده است، این زن حدود دو ساعت در محل کار خود بوده است که لپ تاپ Dell وی قبل از منفجر شدن، شروع به سر و صدا نموده است. شرکت وی اقدام به سفارش لپ تاپ جدیدی  به دلیل کهنگی و از کار افتادگی لپ تاپ قبلی نمود.

 

در این حادثه به شخصی آسیب نرسید.

 

به نقل از نمایندگی شرکت دل خاطر نشان کرده است که باتری ای که در این لپ تاپ بکار گرفته شده بود یک مدلی بود که مربوط به لپ تاپ های شرکت Dell نبوده است.

مدل دقیق لپ تاپی که در این ویدئو منفجر شده است مشخص نیست ولی در سال 2006 میلادی، شرکت دل اقدام به فراخوانی برای تعویض باتری های محصولاتی همچون مدل های XPS نمود.